تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

بلیت هوایی جام جهانی چقدر است؟

حمید سجادی، وزیر ورزش درباره هزینه بلیت هوایی به جام جهانی قطر گفت: یکی از شرکت‌هایی هوایی خارجی پیشنهاد بلیت حدود ۱۱ میلیون تومان برای رفت و برگشت ارائه کرده است. این آخرین خبری است که من از سفر وزیر راه و معاون خودم به قطر شنیده‌ام که جای خوشحالی دارد البته باید به یک تفاهم قطعی برسیم و این تفاهم نامه اجرایی شود.

کد خبر: ۱۳۹۳۷۳
۱۲:۵۱ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱

بلیت هوایی جام جهانی چقدر است؟

دیدارنیوز: وزیر ورزش گفت: یکی از شرکت‌هایی هوایی خارجی پیشنهاد بلیت حدود ۱۱ میلیون تومان برای رفت و برگشت ارائه کرده است.

حمید سجادی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره قیمت بلیت‌های جام جهانی قطر، اظهار کرد: آخرین دستاورد سفر وزیر راه و شهرسازی به قطر این بوده که بلیت ۵ میلیون تومانی برای پرواز جام جهانی در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: یکی از شرکت‌هایی هوایی خارجی پیشنهاد بلیت حدود ۱۱ میلیون تومان برای رفت و برگشت ارائه کرده است. این آخرین خبری است که من از سفر وزیر راه و معاون خودم به قطر شنیده‌ام که جای خوشحالی دارد البته باید به یک تفاهم قطعی برسیم و این تفاهم نامه اجرایی شود.

مطلب مرتبط:

هزینه ۱۵ میلیونی برای سفر به قطر؛ مردم پک ۹۰ میلیونی نخرند

سجادی در پایان گفت: تفام نامه‌هایی هم برای سفر دریایی انجام شده است که هرچه به مسابقات نزدیک‌تر شویم، اطلاعات دقیق‌تر شده و اطلاع رسانی می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی