تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

قطعی اینترنت بین الملل همراه و ثابت!

اینترنت ثابت ایرانسل هم از ساعتی پیش دچار اختلال شده و تنها دسترسی به سایت‌های داخلی امکان پذیر است و خبری از اینترنت بین الملل نیست.

کد خبر: ۱۳۸۶۵۰
۱۱:۴۸ - ۲۰ مهر ۱۴۰۱

قطعی اینترنت بین الملل همراه و ثابت!

دیدارنیوز: قطعی و اختلال گسترده در اینترنت ایران بار دیگر از صبح امروز (چهارشنبه) میلیون‌ها کاربر را با مشکلات فراوان مواجه کرده است.

سایت آفتاب نیوز نوشت: از ساعاتی پیش اینترنت بین الملل موبایل در ایران قطع شده و کاربران موبایل تنها به اینترنت داخلی دسترسی دارند. مسئولان گفته اند که تا زمان عادی شدن وضعیت کشور، محدودیت‌های اینترنتی رفع نخواهد شد. این در حالی است که مسئولان هم اکنون می‌گویند توانسته‌اند اعتراضات را کنترل کنند!

قطع اینترنت تاکنون خسارات سنگینی به اقتصاد کشور وارد کرده است. گفته شده که فروش برخی کارخانجات تا چهل درصد نیز کاهش یافته است.»

به گزارش دیدارنیوز، اینترنت ثابت ایرانسل هم از ساعتی پیش دچار اختلال شده و تنها دسترسی به سایت‌های داخلی امکان پذیر است و خبری از اینترنت بین الملل نیست.

خبرنگار دیدارنیوز در تماس با شرکت ایرانسل پیگیر علت این قطعی شد که ایرانسل پاسخ داد در دست بررسی است!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی