تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
سازمان هواپیمایی به افزایش بی‌رویه قیمت بلیت هواپیما ورود کند

نماینده مجلس: فقط قشری با درآمد خوب می‌تواند از هواپیما استفاده کند!

محمدحسن آصفری، نایب رییس کمیسیون امور داخلی مجلس با انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت بلیت هواپیما گفت: هواپیما‌ها متعلق به بیت‌المال و دولت جمهوری اسلامی ایران بوده، اما شرایط برای همه مردم جهت استفاده از هواپیما فراهم نیست و فقط امکان استفاده محدود قشری با درآمد خوب فراهم شده است.

کد خبر: ۱۳۸۳۶۵
۰۸:۵۴ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱

نماینده مجلس: فقط قشری با درآمد خوب می‌تواند از هواپیما استفاده کند!

دیدارنیوز: نایب رییس کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی نبود نظارت را عامل اصلی قیمت بالای پرواز‌های داخلی دانست و گفت: سازمان هواپیمایی برای رسیدگی به وضعیت ناوگان هوایی و مشخصا افزایش بی‌رویه قیمت بلیت هواپیما ورود کند.

محمدحسن آصفری، در ارزیابی از وضعیت ناوگان هواپیمایی کشور گفت: متاسفانه قیمت بلیت هواپیما زیاد است؛ هواپیما‌ها متعلق به بیت‌المال و دولت جمهوری اسلامی ایران بوده، اما شرایط برای همه مردم جهت استفاده از هواپیما فراهم نیست و فقط امکان استفاده محدود قشری با درآمد خوب فراهم شده است.

وی نبود نظارت در حوزه فروش بلیت‌ها و چارتر‌ها توسط برخی شرکت‌ها به صورت آفلاین را از جمله دلایل افزایش قیمت بلیت هواپیما برشمرد و افزود: با مقایسه بین قیمت بلیت هواپیما پرواز ترکیه با پرواز داخلی این سوال به وجود می‌آید که چرا بعضا بلیت ترکیه قیمت کمتری دارد؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که چرا بعضا قیمت بلیت سفر هوایی به ترکیه کمتر از سفر به عتبات عالیات است، گفت: ادعا می‌شود که هزینه‌های سنگین فرودگاه عراق باعث افزایش قیمت بلیت پرواز‌های عراق شده است. در این جا باید وزارت خارجه رایزنی‌هایی برای کم شدن هزینه‌ها انجام دهد.

آصفری با اشاره به تفاوت قیمت بین پرواز‌های داخلی گفت: مگر چه تفاوتی بین پرواز‌های داخلی وجود دارد که قیمت بلیت پرواز مشهد از کیش گران‌تر است؟ لازم است سازمان هواپیمایی برای رسیدگی به این موارد و مشخصا افزایش بی رویه قیمت بلیت هواپیما ورود کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی