تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

بازداشتی‌ها چند گروه هستند؟

حسن نوروزی، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در خصوص بازداشتی‌های حوادث اخیر در کشور به دلیل مرگ مهسا امینی در بازداشتگاه گشت ارشاد، گفت: بازداشتی‌ها چند گروه هستند؛ عده‌ای احساساتی شدند، عده‌ای پیشینه داشتند، عده‌ای گروهکی‌ها هستند و عده‌ای به خارج وابسته هستند و عده‌ای هم مسلحانه وارد شدند.

کد خبر: ۱۳۸۱۵۹
۱۷:۲۱ - ۱۰ مهر ۱۴۰۱

بازداشتی‌ها چند گروه هستند؟

دیدارنیوز: نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، کسانی را که احساساتی شدند، افراد دارای پیشینه قضایی، اعضای گروهک‌ها، وابستگان به خارج و افرادی را که بصورت مسلحانه وارد معرکه شدند از انواع بازداشتی‌های اتفاقات اخیر عنوان کرد و گفت: از نظر کمیسیون قضایی باید با هر کدام برخورد حقوقی خاصی شود.

حسن نوروزی، با اشاره به گزارش ارایه شده در جلسه غیر علنی امروز مجلس درباره بازداشتی‌های اتفاقات اخیر در کشور اظهار کرد: بازداشتی‌ها چند گروه هستند؛ عده‌ای احساساتی شدند، عده‌ای پیشینه داشتند، عده‌ای گروهکی‌ها هستند و عده‌ای به خارج وابسته هستند و عده‌ای هم مسلحانه وارد شدند؛ از نظر کمیسیون قضایی باید با هر کدام برخورد حقوقی خاصی شود. مسئولان قضایی نیز طبیعتاً با آن‌هایی متاثر از احساسات وارد معرکه شدند، برخورد متفاوتی نسبت به دیگر بازداشتی‌ها خواهند داشت.

وی گفت: وقتی درخت انقلاب رشد می‌کند و چند ده ساله می‌شود، کنار برگ‌های سبز، تعدادی برگ زرد هم روی آن دیده می‌شود. بالاخره عده‌ای باید خود را نشان می‌دادند؛ سلطنت طلب‌ها، توده‌ای‌ها، سلبریتی‌ها و وابستگان به خارج باید خود را نشان می‌دادند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی