تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

«لوا» گل زد، ژاوی تاریخ‌ساز شد

با پیروزی شب گذشته بارسلونا برابر مایورکا، ژاوی سرمربی کاتالان‌ها رکورد ۱۸ بازی خارج از خانه بدون شکست را رقم زد و از رکورد زیدان سرمربی سابق رئالی‌ها عبور کرد و تاریخ‌ساز شد.

کد خبر: ۱۳۸۱۱۱
۰۸:۰۸ - ۱۰ مهر ۱۴۰۱

«لوا» گل زد، ژاوی تاریخ‌ساز شد

دیدارنیوز: با بردی که بارسلونا در دیدار برابر مایورکا به دست آورد، ژاوی یک رکورد جدید را در تاریخ رقابت‌های لالیگا به نام خود به ثبت رساند و رکورد زیدان را شکست.

به نقل از اسپورت، بارسلونا در هفته هفتم رقابت‌های لالیگا به مصاف مایورکا رفت و توانست با تک گلی که لواندوفسکی به ثمر رساند به پیروزی دست پیدا کند.

آبی اناری‌ها با این پیروزی خارج از خانه موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کردند.

ژاوی با پیروزی خارج از خانه‌ای که تیمش برابر مایورکا به دست آورد یک رکورد جدید را در تاریخ رقابت‌های لالیگا به دست آورد.

بارسلونا با هدایت ژاوی هرناندز در ۱۸ بازی خارج از خانه شکست نخورده است که این بهترین عملکرد در بازی‌های خارج از خانه در تاریخ لالیگا است.

بارسلونا در ۱۸ بازی اخیر خارج از خانه خود با هدایت ژاوی ۱۳ پیروزی و ۵ تساوی را کسب کرده است.

پیش از این زیدان رکورد دار شکست ناپذیری در بازی‌های خارج از خانه بود به طوری که رئال مادرید با هدایت او در سال ۲۰۱۶ در ۱۷ بازی خارج از خانه شکست نخورد که ژاوی این رکورد را بهبود بخشید.

رئال مادرید با هدایت زیدان در آن سال در ۱۷ بازی خارج از خانه ۱۳ پیروزی و ۴ تساوی را به دست آورد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی