تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پیگیر وضعیت زنان بازداشت شده هستم

انسیه خزعلی: سفر پسرم ربطی به فیلترشکن نداشت!

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پس از افشای سفر پرحاشیه پسرش به خارج از کشور با بیان اینکه فرزندش به ایران بازخواهد گشت، اعلام کرد سفر او مرتبط با فیلترشکن و وی پی ان نبوده است.

کد خبر: ۱۳۸۰۰۳
۱۲:۵۲ - ۰۶ مهر ۱۴۰۱

انسیه خزعلی: سفر پسرم ربطی به فیلترشکن نداشت!

دیدارنیوز: معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از رسانه‌ها جهت انتشار اخباری درباره فرزندش گلایه کرد.

انسیه خزعلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از رسانه‌ها گله مندم که خبر دروغ درباره فرزندم منتشر کردند. پسرم به هیچ وجه قصد مهاجرت ندارد و به کشور باز می‌گردد. سفر وی هم مرتبط با فیلتر شکن و وی پی ان نبوده است.

به گزارش دیدارنیوز، پس از افشای سفر فرزند انسیه خزعلی به خارج از کشور، انتقادهای زیادی نسبت به معاون رئیس جمهوری صورت گرفت و برخی شعار سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری درباره اینکه «اگر فرزند به خارج رفت، پدر هم برود» را یادآوری کردند.

پیگیر وضعیت زنان بازداشت شده هستم

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به شرایط مناسب زنان بازداشتی در ناآرامی‌های اخیر، گفت: تلاش می‌کنیم کسانی که احساساتی شده یا کم تقصیر هستند، سریعتر آزاد شوند.

انسیه خزعلی، در پاسخ به این پرسش که آیا پیگیر وضعیت زنان بازداشتی در ناآرامی‌های اخیر شده اید، به ایسنا گفت: من به زندان رفتم و از وضعیت نگهداری خانم‌ها بازدید کردم. با اکثر آن‌ها صحبت کرده ام و شرایط آن‌ها را دیدم. تلاش کردیم شرایط آزادی افرادی که احساساتی شده اند یا شرایط ویژه‌ای برای آن‌ها پیش آمده است یا فرزند دارند را فراهم کنیم. امیدواریم کسانی که بی گناه هستند یا یک کم تقصیر هستند و ناخواسته به میدانی کشیده شده اند، سریعتر آزاد شوند.

وی درباره تعداد زنان بازداشتی گفت: اطلاع دقیق ندارم وقتی چند روز پیش که برای بازدید رفتم، حدود هفتاد نفر بودند. شرایط نگهداری آن‌ها خوب بود یعنی فضایی که به آن‌ها اختصاص داده بودند و هم سالنی ورزشی که برای تحرک و پیاده روی آن‌ها وجود داشت، مناسب بود.

خبرهای مرتبط:

استعفای «انسیه خزعلی» کافی نیست؛ او باید مورد پیگرد قانونی قرار گیرد

درخواست عزل «خزعلی» به دلیل مهاجرت فرزندش به کانادا

نگاهی به یک سفر جنجالی؛ «خزعلی گیت»

حالا که فرزند رفته، «مادر» هم می‌رود؟

مهاجرت فرزند معاون رییس جمهور به کانادا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی