تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

درخواست عزل «خزعلی» به دلیل مهاجرت فرزندش به کانادا

جلال جلالی‌زاده، نماینده ادوار مجلس درباره سفر پرحاشیه فرزند انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهوری گفت: آقای رئیسی در اقدامی کاملا به‌جا اینطور گفته بودند که «پسر رفت، پدر هم برود» پس حالا که معلوم شده است، پسر معاون امور زنان ایشان در کانادا به‌سر می‌برد، یا مقدمات بازگشت او را فراهم یا خانم خزعلی را برکنار کند تا به جامعه نشان بدهد، حرفش با عملش یکی است.

کد خبر: ۱۳۷۱۲۱
۱۰:۳۴ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۱

درخواست عزل «خزعلی» به دلیل مهاجرت فرزندش به کانادا

دیدارنیوز: یک روزنامه داخلی در گزارشی با تیتر «آقای رئیسی! الوعده وفا» از رییس دولت خواسته است معاون زنان خود را به دلیل مهاجرت فرزندش به کانادا عزل کند.

روزنامه آرمان امروز حاشیه‌های مهاجرت پسر انسیه خزعلی به کانادا را سوژه گزارشش قرار داده و اظهارات اخیر ابراهیم رییسی مبنی بر اینکه «پسر رفت، پدر هم برود» را یادآوری کرده است.

در این گزارش با جلال جلالی‌زاده، نماینده ادوار مجلس گفتگو شده و به نقل از او آمده است: یکبار برای همیشه باید مشخص شود، غرب بد است یا خوب؟ اگر بد است، چرا جلوی اشتیاق فرزندان‌شان را نمی‌گیرند و اگر خوب است، چرا با عدم رابطه با آن‌ها کشور را از پتانسیل رابطه اقتصادی با کشور‌های غربی محروم می‌کنند. همه می‌دانند، دلیل تنگنا‌های اقتصادی چیزی جز قطع رابطه با کشور‌هایی است که در مبادلات اقتصادی نظام بین‌الملل به‌دلیل توانمندی بالا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

این عضو حزب اتحاد ملت در ادامه تاکید کرده است: آقای رئیسی در اقدامی کاملا به‌جا اینطور گفته بودند که «پسر رفت، پدر هم برود» پس حالا که معلوم شده است، پسر معاون امور زنان ایشان در کانادا به‌سر می‌برد، یا مقدمات بازگشت او را فراهم یا خانم خزعلی را برکنار کند تا به جامعه نشان بدهد، حرفش با عملش یکی است.

او افزود: اینکه مردم از رئیس‌جمهوری بدعهدی ببینند، پدیده‌ای است که می‌تواند هزینه‌ای سنگین را تحمیل کند. چرا که وعده توخالی آنهم از دومین نفر نظام، باعث بدبینی افکار عمومی به‌کل سیستم خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی