تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

علی دایی: به جای انگ اغتشاشگر زدن به مردم، مشکلاتشان را حل کنید

علی دایی، اسطوره محبوب فوتبال کشورمان از مسوولان خواسته به جای انگ منافق و اغتشاشگر زدن به مردم در پی ناآرامی‌های اخیر به دلیل فوت مهسا امینی، مشکلات مردم را حل کنند.

کد خبر: ۱۳۷۹۴۲
۰۹:۰۲ - ۰۵ مهر ۱۴۰۱

علی دایی: به جای انگ اغتشاشگر زدن به مردم، مشکلاتشان را حل کنید

دیدارنیوز: پس از فوت مهسا امینی و ناآرامی‌های اخیر در کشورمان، علی دایی اسطوره فوتبال ایران خواهان برطرف شدن مشکلات مردم به جای انگ زدن به آنها شد.

در صفحه اجتماعی علی دایی آمده است: «وطنم ایران یعنی: ناموسم، پدر و مادرم، دخترانم و هموطنانم خواهران و برادران من هستند. مطمئنا تا ابد کنارشان می‌مانم. به جای سرکوب، خشونت و دستگیری، انگ منافق و اغتشاشگر زدن به مردم ایران، مشکلاتشان را حل کنید. آن‌هایی که دم از انقلاب و آرمان‌های شهدا می‌زنند، آیا می‌دانند که این آرمان‌ها فقر، فساد، فحشا، اختلاس و ….. نبوده و نیست، خودمان را اصلاح کنیم.»

به گزارش دیدارنیوز، پس از فوت دردناک مهسا امینی، دختر جوان کردستانی در بازداشتگاه گشت ارشاد تهران، خشم عمومی جامعه را فرا گرفت و مردم خواستار پاسخگویی مسوولان درباره مرگ مظلومانه این دختر جوان شدند. همچنین در سایر نقاط دنیا، ورزشکاران، هنرمندان و فعالان سیاسی و اجتماعی به فوت مهسا امینی اعتراض کردند که موج آن همچنان ادامه دارد.

علی دایی: به جای انگ اغتشاشگر زدن به مردم، مشکلاتشان را حل کنید

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی