تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کامالا هریس: اگر بایدن نامزد انتخابات شود، با افتخار کنارش می‌مانم

کامالا هریس گفته که اگر بایدن بخواهد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا دوباره کاندیدا شود، با افتخار در کنارش به عنوان معاون حضور خواهد داشت.

کد خبر: ۱۳۷۱۹۷
۱۴:۳۴ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۱

کامالا هریس اگر بایدن نامزد انتخابات شود، با افتخار کنارش می‌مانم

دیدارنیوز ـ با وجود برخی شایعات مبنی بر عدم قابلیت و توانایی جو بایدن برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، «کامالا هریس» معاون بایدن در مصاحبه‌ای با برنامه "دیدار با رسانه" شبکه خبری ان. بی. سی گفت: «از اینکه به عنوان معاون بایدن در کنار او باشم، بسیار مفتخرم.»

وی افزود: بایدن به صورت شفاف گفته که تمایل دارد تا بار دیگر در انتخابات کاندیدا شود. اگر او این کار را انجام دهد، من هم با افتخار در کنارش هستم.

کامالا هریس همچنین گفت: ما درباره خانواده بسیار زیاد صحبت می‌کنیم. ما درباره امیدها، درباره آرزو‌ها و هر چیزی که مایه نگرانی است، گفتگو داریم. این یک دوستی واقعی است. ما یک دوستی واقعی داریم و من به این مساله ارج می‌نهم.

بایدن ماه‌هاست که می‌گوید تمایل دارد تا اگر شرایط سلامتش خوب باشد، در انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا کاندیدا شود. بر اساس گزارش بلومبرگ مربوط به ماه گذشته میلادی، بایدن به دنبال به راه انداختن کارزار انتخاباتی‌اش برای ۲۰۲۴ کمی پس از انتخابات میان دوره کنگره در ماه نوامبر است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کاملا هریس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی