تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

۲ میلیون و ۲۵۰ هزار زائر از مرز‌ها عبور کردند

سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار زائر از مرز‌های کشور برای مراسم اربعین حسینی عبور کرده‌اند.

کد خبر: ۱۳۷۰۹۷
۱۸:۰۶ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

۲ میلیون و ۲۵۰ هزار زائر از مرز‌ها عبور کردند

دیدارنیوز: فرمانده کل انتظامی کشور از عبور دو میلیون و ۲۵۰ هزار نفر از مرز‌های کشور برای مراسم اربعین خبر داد.

سردار حسین اشتری با اشاره به وضعیت تردد زائران از مرز مشترک با کشور عراق گفت: تا کنون دو میلیون و ۲۵۰ هزار زائر از مرز‌های کشور عبور کرده و بیش از ۲ میلیون زائر از مرز‌ها به عتبات عالیات مشرف شده‌اند. همچنین حدود ۵۰۰ هزار نفر نیز تاکنون به کشور بازگشته اند.

وی در ادامه گفت: افرادی که هنوز قصد سفر نکردند نیز حتما تامل کنند. البته ما سعی می‌کنیم تا امکان عبور افرادی که در پایانه‌ها هستند یا در محدوده آن قرار دارند را فراهم کنیم. برخی از مردم ۴۸ تا ۷۲ ساعت در مرز مانده اند. عراقی‌ها نیز تلاش خود را می‌کنند تا شرایط عبور مردم را بهبود ببخشند. ما باید از مردم و مسیئولان کشور عراق تشکر کنیم، اما ظرفیت این کشور نیز محدود است.

فرمانده کل انتظامی کشور به مردم توصیه کرد: توصیه ما این است که زائران پس از انجام زیارت خود هرچه سریعتر به کشور برگردند. تا با ترافیک جمعیت روبرو نشوند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی