تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پرسپولیس صفر ـ فولاد صفر؛ زور «شش»‌ها به هم نرسید!

در حساس‌ترین مسابقه از هفته دوم لیگ برتر، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و با حضور خیل هوادارانش میزبان تیم باکیفیت فولاد اهواز است و برخورد نکونام با گل‌محمدی می‌تواند جذاب باشد.

کد خبر: ۱۳۵۷۷۸
۲۱:۱۶ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۱

پرسپولیس فولاد

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: بدون شک بیشترین نگاه‌ها در روز دوم از هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران به ورزشگاه آزادی و بازی حساس پرسپولیس و فولاد خوزستان است که تعداد زیادی از ستارگان فوتبال ایران و خریدهای خارجی دو تیم در این بازی به میدان خواهند رفت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی عبدی، سعید صادقی و گئورگی ولسیانی

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، موسی کولی‌بالی، مجید علیاری، حمید بوحمدان، محمد آبشک، احسان پهلوان، وریا غفوری، عارف آقاسی و سعید آقایی

گروه داوری: پیام حیدری و کمک‌ها: سعید قاسمی و حسین مرادی

دقایق حساس:

دقیقه ۱: خطا روی بازیکنان پرسپولیس در دقیقه اول ضربه آزادی را نصیب بازیکنان این تیم کرد که ترابی پشت آن ایستاد ولی در نهایت ضربه سر بازیکنان پرسپولیس از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۲: هواداران پرسپولیسی ها در استادیوم از همان دقایق نخست بی‌وقفه تیمشان را تشویق می‌کنند و جهنمی برای فولادی‌ها به وجود آوردند.

دقیقه ۸: ترابی که با کنت دروازبان فولاد تک به تک شده بود توپ را به تیرک دروازه کوبید و بهترین موقعیت پرسپولیس هدر رفت. در دقیقه ۸ بازی به یاد ۸ مشهور پرسپولیس علی کریمی همه هواداران قرمز با روشن کردن چراغهای موبایل هایشان از او حمایت کردند.

دقیقه ۱۴: فولادی ها کرنری را از سمت چپ ارسال کردند که حاصلی نداشت و مدافعان پرسپولیس توپ را برگرداندند.

دقیقه ۱۵: خطای روی بازیکن فولاد یک ضربه آزاد نصیب این تیم کرد که باز هم مدافعان پرسپولیس در دفع توپ موفق تر بودند.

دقیقه ۱۷: علی علیاری یک پاس در عمق دفاع دریافت کرد که شوت او درست در جایی بود که بیرانوند دروازبان پرسپولیس حضور داشت.

دقیقه ۲۰: فولادی روی یک ضد حمله با چند پاس تک ضرب جلوی دروازه پرسپولیس رسیدند ولی در نهایت ضربه پهلوان در دستان بیرانوند جای گرفت.

دقیقه ۲۴: سانتر ترابی از جناح راست به عبدی نرسید.

دقیقه ۳۴ خطا روی سروش رفیعی یک ضربه آزاد از جای مناسب را نصیب پرسپولیس کرد ولی شوت ترابی در نهایت حاصلی نداشت.

دقیقه ۳۵: فولادی ها توسط وریا غفوری صاحب یک موقعیت در جلوی دروازه پرسپولیس شدند که شوت غفوری با اختلاف کمی از کنار دروازاه به اوت رفت.

دقیقه ۳۹: علیاری در یک تک به تک با بیرانوند توسط دروازه‌بان پرسپولیس سرنگون شد. نیمکت فولاد به خصوص نکونام بسیار به این صحنه اعتراض داشتند. پس از اعتراض نکونام به این صحنه، هواداران پرسپولیس با شعار "جواد ضد فوتبال" علیه مربی فولاد فریاد زدند.

پرسپولیس فولاد

نیمه دوم

در آغاز نیمه دوم پرسپولیس با یک تعویض وارد زمین شد و امید عایشاه جای کامیابی‌نیا را گرفت.

دقیقه ۴۷: خطای بازیکنان فولاد روی صادقی و اعتراض نکونام باعث شد او یک کارت زرد از داور بگیرد.

دقیقه ۴۸: بازیکنان پرسپولیس پشت محوطه جریمه فولاد با چند پاس کوتاه صاحب موقعیت شدند که در نهایت این توپ‌ توسط مدافعان فولاد دفع شد.

دقیقه ۵۰: پرسپولیسی ها با چند پاس در محوطه جریمه فولاد حاضر شدند ولی در نهایت کنت توپ را از جلوی دروازه دور کرد.

دقیقه ۵۳: بازیکنان فولاد روی دروازه پرسپولیس حمله‌ای را تدارک دیدند که در نهایت این توپ به اوت رفت و حاصلی نداشت.

دقیقه ۵۹: شوت علیاری از پست محوطه جریمه با اختلاف زیادی از بالای دروازه بیرانوند به اوت رفت.

دقیقه ۶۱: تعویض در فولاد، وریا غفوری بیرون رفت و آیاندا پاتوسی به جای او به زمین آمد.

دقیقه ۶۴: سانتر فولادی ها از جناح راست به علیاری رسید که برخورد او با بیرانوند موجب مصدومیت دروازبان پرسپولیس شد.

دقیقه ۶۸: پاس ترابی به صادقی او را در موقعیت تک به تک قرار داد ولی بدون اینکه کمک داور آفساید اعلام کند صادقی توپ را با دست گرفت. داور اعلام آفساید کرد.

دقیقه ۶۹: در پی حمله پرسپولیس و روبروی دروازه فولاد توپ به عبدی رسید که توسط بازیکنان فولاد در محوطه جریمه سرنگون شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۷۸: نعمتی در حالی که می خواست دفع توپ کند نزدیک بود دروازه خودی را باز کند.

دقیقه ۸۰: پرسپولیسی‌ها روی ضد حمله نعمتی را صاحب موقعیت کردند. او هم ضربه خود به سمت دروازه فولاد شلیک کرد زد که کریستوفر کنت با واکنش عالی این موقعیت را از پرسپولیسی‌ها گرفت.

دقیقه ۹۲: شوت سرکش کاپیتان پرسپولیس با اختلاف کمی از کنار دروازه کنت به بیرون رفت.

دقیه۹۳: تمیروف در یک موقعیت ایده آل در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که کولی بالی به خوبی توپ را دور کرد.

دقیقه ۹۵: امید عالیشاه از جناح چپ صاحب یک موقعیت شد که توپ را با اختلاف از بالای دروازه فولاد به بیرون زد. کمی بعد علیرضا کوشکی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد و از بازی بیرون رفت.

در نهایت بازی دو تیم با وجود بازی درگیرانه و هیجان نسبی، بدون گل به پایان رسید و زور جواد نکونام و کریم باقری که هر دو زمانی شماره ۶ معروف فوتبال ایران بودند به هم نچربید تا سپاهان با ۶ امتیاز به تنهایی در صدر جدول لیگ بایستد.  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی