تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جان باختن ۴۶ زائر اربعین

News Image Lead

مدیر اجرایی نمایندگی بیمه ایران در عراق از درگذشت ۴۶ زائر ایرانی در آیین اربعین حسینی خبر داد.

کد خبر: ۱۳۵۶۹
۱۰:۳۴ - ۱۰ آبان ۱۳۹۷
 

دیدارنیوز ـ 'عبدالنبی ساعدی' در گفتگو با ایرنا افزود: از این تعداد 15 نفر بر اثر مرگ طبیعی و مابقی زائران بر اثر حوادث جاده ای و غیره کشته شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس آمار و اطلاعات موجود تعداد 3 نفر از مجموع تعداد جانباختگان اربعین در سامانه سماح ثبت نام نکرده و تحت پوشش بیمه ای قرار ندارند.

ساعدی خاطرنشان کرد: زائرانی که در سامانه سماح ثبت نام کرده اند تنها با پرداخت 14 هزار و 200 تومان تحت پوشش بیمه درمان و عمر هستند و می توانند از خدمات در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

مدیر اجرایی بیمه ایران در عراق گفت: 35 نفر از جانباختگان مرد و 11 نفر زن هستند.

وی تصریح کرد: ظرف چند روز گذشته تاکنون 250 زائر به دلایل مختلف در بیمارستان های تحت پوشش در شهرهای کاظمین، نجف و کربلا بستری و درمان سرپایی شده اند.

وی گفت: همچنین تا این لحظه 130 زائر نیز پس انجام اقدامات اولیه جهت مداوا از عراق به بیمارستان های ایلام و مهران اعزام شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی