تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

بازی‌های قونیه؛ فصیحی، تفتیان و ابارقی در نیمه‌نهایی

فرزانه فصیحی با ثبت زمان ۱۱:۲۴ ثانیه در رقابت دو ۱۰۰ متر بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی (بازی‌های قونیه) بعنوان نفر نخست از گروه خودش راهی مرحله نیمه نهایی شد.

کد خبر: ۱۳۵۱۲۷
۱۸:۴۴ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۱

بازی‌های قونیه؛ فصیحی، تفتیان و ابارقی در نیمه‌نهایی

دیدارنیوز: دقایقی پیش در جریان مسابقات دو و میدانی پنجمین دوره از بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی، فرزانه فصیحی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، فرزانه فصیحی با ثبت زمان ۱۱:۲۴ ثانیه در رقابت دو ۱۰۰ متر بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی بعنوان نفر نخست از گروه خودش راهی مرحله نیمه نهایی شد.

مرحله نیمه نهایی این مسابقه فردا برگزار خواهد شد.

گفتنی است به علت مثبت بودن سرعت باد (بیش از ۲ متر ثانیه) این رکورد بعنوان رکورد ملی ثبت نخواهد شد. در این گروه دوندگان ترکیه و قزاقستان بعنوان نفرات دوم و سوم از خط پایان عبور کردند.

تفتیان و ابارقی به مرحله نیمه نهایی ۱۰۰ متر صعود کردند

در جریان مسابقات دو و میدانی پنجمین دوره از بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی، حسن تفتیان و محمد حسین ابارقی با نمایشی زیبا به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

حسن تفتیان با ثبت زمان ۹.۸۸ ثانیه و محمد حسین ابارقی با زمان ۱۰.۲۲ ثانیه بعنوان دو نماینده کشورمان در دو ۱۰۰ متر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

ضمنا به علت مثبت بودن سرعت باد (بیش از ۲ متر ثانیه) رکورد حسن تفتیان بعنوان رکورد ملی ثبت نخواهد شد. مرحله نیمه نهایی این مسابقه فردا برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی