تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

شروع بد شیاطین سرخ با «تن‌هاخ»؛ این یونایتد حالش خوش نیست!

شیاطین سرخ در شروع فصل جدید لیگ برتر جزیره نشان دادند که با تن‌هاخ سرمربی جدید هم حال و روز خوشی ندارند و بحران فصول اخیر ظاهرا همچنان دست و پای بازیکنان این تیم که سرشناس و ستاره هم هستند، گرفته است.

کد خبر: ۱۳۵۰۷۰
۱۹:۴۲ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۱

شروع بد شیاطین سرخ با «تن‌هاخ»؛ این یونایتد حالش خوش نیست!

دیدارنیوز: منچستریونایتد با ارائه نمایشی ضعیف در استادیوم اولدترافورد، ۱-۲ برابر برایتون شکست خورد.

در اولین حضور رسمی اریک تن‌هاخ روی نیمکت منچستریونایتد، این تیم در خانه خود و با نتیجه ۱-۲ مقابل برایتون شکست خورد تا این سرمربی هلندی متوجه شود چه روز‌های دشواری در این باشگاه در پیش دارد.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی پاس رو به بیرون اسکات مک تومینای فرصت داشت به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه برونو فرناندس دقیق نبود و از بالای دروازه برایتون به بیرون از زمین رفت.

در ادامه جریان بازی آرام شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر نبودند، تا اینکه نوبت درخشش بازیکنان برایتون در زمین فرا رسید و ابتدا در دقیقه ۳۰ تیم مهمان به گل اول خود دست یافت.

دنی ولبک، ستاره سابق منچستریونایتد، در سمت چپ محوطه صاحب توپ شد و ارسال عرضی و زمینی او در میان غفلت مدافعان یونایتد به پاسکال گروس رسید. این بازیکن نیز کار دشواری نداشت و به راحتی توانست گل اول برایتون را وارد دروازه حریف کند.

حملات برایتون ادامه پیدا کرد و آن‌ها در دقیقه ۳۹ به گل دوم دست یافتند. این تیم با ضدحمله‌ای سریع خود را به محوطه جریمه یونایتد رساند و این سولی مارچ بود که از سمت راست اقدام به ضربه زدن کرد. شوت او توسط داوید دخیا دفع شد و در ریباند باز هم این پاسکال گروس بود که به راحتی موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.

در اواخر نیمه اول ضربه لوک شاو از زاویه‌ای دشوار در اختیار روبرت سانچس قرار گرفت و در نهایت نیمه اول این بازی با برتری ۰-۲ برایتون در اولدترافورد به اتمام رسید.

شروع بد شیاطین سرخ با «تن‌هاخ»؛ این یونایتد حالش خوش نیست!

در اوایل نیمه دوم کریستیانو رونالدو به جای فرد وارد زمین شد تا هواداران یونایتد به بازگشت امیدوار شوند. در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال زمینی دیگو دالوت به مرکز محوطه بود که مارکوس راشفورد در موقعیتی تک به تک و فوق العاده برای باز کردن دروازه برایتون قرار گرفت، اما ضربه نه چندان خوب او از مرکز محوطه با عکس العمل سانچس همراه شد و این فرصت از دست رفت.

در دقیقه ۷۰ منچستریونایتد به گل اول دست یافت. روی ارسال کرنر از سمت چپ و در شلوغی محوطه جریمه، دفع توپ روبرت سانچس به الکسیس مک آلیستر برخورد کرد و تیم میزبان با خوش شانس توانست اختلاف را به حداقل برساند.

در ادامه تیم اریک تن هاخ در ساختن حتی یک موقعیت گلزنی نصفه و نیمه نیز ناتوان بود و حملات احساسی این تیم به جایی نرسید. در نهایت اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و یونایتد در این دیدار خانگی با نتیجه ۱-۲ شکست را پذیرفت.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی