تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بررسی طرح بانک زمان و قانون تشکل‌های اجتماعی در مجمع خیرین کشور

در دویست و چهل و یکمین نشست هفتگیِ هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، روند پیشرفت طرح بانک زمان و پیش نویس قانون تشکل‌های اجتماعی بررسی شد.

کد خبر: ۱۳۴۹۳۴
۱۴:۲۷ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۱

بررسی روند طرح بانک زمان و قانون تشکل‌های اجتماعی در مجمع خیرین کشور

دیدارنیوز: روند پیشرفت طرح بانک زمان و پیش نویس قانون تشکل‌های اجتماعی در نشست هیئت مدیره مجمع خیرین کشور بررسی شد.

در دویست و چهل و یکمین نشست هفتگیِ هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، اشکان تقی پور، گزارشی از روند تصویب قانون تشکل‌های مردمی در مجلس شورای اسلامی پیرو جلسات پیشین ایشان و تعدادی از فعالان اجتماعی با مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مرتبط با این طرح را به سمع حاضرین در جلسه رساند و مقرر شد، دکتر جمشیدی، دکتر ریاحی و دکتر تقی پور به نمایندگی از هیئت مدیره مجمع پیش نویس را بررسی و موارد اصلاحی و پیشنهادی را اعلام کنند.

در ادامه زارعی و ریاضی گزارشی از نشست خود با مرکز پژوهش‌های مجلس درخصوص پروژه‌ی بانک زمان ارائه و روند مذاکرات را مطلوب توصیف کردند.

بوربور، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین نیز ضمن تشکر از زحمات عزیزان بر پیشرفت قانونی پروژه بانک زمان تاکید و اظهار داشت دوستان دقت کنند بدون مصوبه و مجوز قانونی از نظام شروع بکار نشود.

همچنین مقرر شد در جلسه ویژه‌ای از طریق واحد حقوقی با حضور ریاست بیمه مرکزی در مجمع خیرین موضوع مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص امکان تضمین تعهد به سرویس دهندگان بحث و تبادل نظر شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی