تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

رشد ۲ هزار واحدی شاخص «بورس»

در بازار سرمایه امروز (سه شنبه) بیش از ۳ میلیارد و ۶۱۵ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲ هزار و ۱۶۵ میلیارد تومان در بیش از ۲۲۱ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲ هزار و ۴۱۲ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۳۰ هزار و ۱۷ واحد قرار گرفت.

کد خبر: ۱۳۴۷۶۲
۱۳:۰۰ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

رشد ۲ هزار واحدی شاخص «بورس»

دیدارنیوز: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲هزار واحدی روبه‌رو شد.

در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۳ میلیارد و ۶۱۵ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲ هزار و ۱۶۵ میلیارد تومان در بیش از ۲۲۱ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲ هزار و ۴۱۲ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۳۰ هزار و ۱۷ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، توسعه معادن و فلزات و سرمایه‌گذاری نفت و گاز پتروشیمی تامین شد و در مقابل شرکت‌های بانک پارسیان، گروه دارویی برکت و معدنی و صنعتی گل گهر با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۶۰۳ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۲ هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان در ۱۳۲ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۴ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸ هزار و ۷۶۲ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت شیراز و بیمه پاسارگاد شد و در مقابل شرکت‌های صنعتی مینو، فرابورس ایران و تولید نیروی برق دماوند بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی