تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

دو پاس‌گل آزمون پرپر شد؛ حذف مقابل تیم دسته سومی!

تیم بایرلورکوزن امشب (شنبه) در حالی برابر یک تیم دسته سومی شکست خورد که سردار آزمون، ستاره خود را در ترکیب داشت اما دو پاس گل مهاجم ایرانی هم مانع باخت و حذف این تیم از جام حذفی آلمان نشد.

کد خبر: ۱۳۴۵۷۱
۲۰:۴۱ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱

دو پاس‌گل آزمون پرپر شد؛ حذف مقابل تیم دسته سومی!

دیدارنیوز: یاران آزمون در دور اول جام حذفی فوتبال آلمان مقابل حریفی از بوندس لیگای سه شکست خوردند.

تیم بایرلورکوزن به دست یک حریف گمنام از دور رقابت‌های جام حذفی فوتبال آلمان کنار رفت. این تیم که هفته آینده باید مقابل دورتموند اولین بازی فصل جدید خود در بوندس لیگا را برگزار کند، امشب با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب الورسبورگ شد.

این دیدار عصر امروز به میزبانی الورسبورگ برگزار شد؛ تیمی که بوندس لیگای سه را توفانی شروع کرده و در هفته اول به پیروزی ۵ بر یک دست یافته بود. این تیم روند خوب خود را در بازی امروز هم حفظ کرده و دست به کار بزرگی زد.

سردار آزمون، ملی پوش ایرانی تیم لورکوزن در ترکیب اصلی تیمش برای بازی امروز حضور داشت و در حضور یک نیمه‌ای خود توانست عملکردی قابل قبول در پستی که خیلی در آن بازی نکرده، داشته باشد.

سردار در بازی امروز پشت سر پاتریک شیک در پست هافبک بازی کرد و نمایش بسیار خوبی داشت و دو گل ساخت. دروازه لورکوزن در دقایق ۲ و ۱۷ باز شد، اما هر دوبار با پاس گل‌های سردار (هلوژک ۵ و آرانگیز ۳۰) میهمان به بازی برگشت. گل سوم میزبان در دقیقه ۳۷ بدون جواب ماند تا کار جبران به نیمه دوم بکشد؛ جایی که دیگر خبری از مهاجم ایرانی نبود.

با وجود عملکرد آزمون، سرمربی لورکوزن تصمیم گرفت در نیمه دوم او را از ترکیب خارج کند. این تصمیم، موفقیت آمیز نبود و لورکوزن بدون آزمون نتوانست برای سومین بار، بازی را به تساوی بکشاند. با گل دقیقه ۷۴ کوین کنراد نتیجه ۴-۲ شد تا کار میهمان خیلی سخت شود.

پاتریک شیک در دقیقه ۸۹ گل سوم را برای میهمان زد، اما در ۶ دقیقه وقت اضافه‌ای که داور گرفت، گل دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یاران آزمون در دور اول از جام حذفی کنار بروند. این در حالی است که لورکوزن با جذب چند بازیکن آماده در هر پست، یکی از مدعیان این فصل بوندس لیگا به شمار می‌رود.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی