تیتر امروز

خواص می‌دانند و مملکتشان!
افاضات اضافه

خواص می‌دانند و مملکتشان!

عوام‌الملک این هفته به ماجرای عجیب در یک بزرگراه اشاره کرده و درباره صف کشیدن خواص گفته؛ ما عوام باید نان و پیازمان را بخوریم و در مورد مسائلی که به ما ربطی ندارد فکر نکنیم و حرف نزنیم. خواص...
فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید
برنامه تاریخ شفاهی دیدارنیوز در گفتگو با یک کهنه دیپلمات (بخش اول)

فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید

در قسمت اول گفتگو با فریدون مجلسی به زندگی خصوصی‌اش از کودکی تا استخدام او در وزارت امور خارجه پرداختیم. در دقایق پایانی از این قسمت، مجلسی از شرایط سخت کارکردن با روسای انقلابی خود می‌گوید.

«اسماعیل شنگله» بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

اسماعیل شنگله کارگردان، بازیگر، مترجم و از اساتید برجسته بازیگری بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. او در طول هفت سال گذشته، پیشنهاد‌های بسیاری را به دلیل کسالت و زندگی خارج از تهران رد کرد و تصمیم گرفت فعالیتی در این حرفه نداشته باشد.

کد خبر: ۱۳۳۶۳۰
۰۸:۲۱ - ۲۵ تير ۱۴۰۱

«اسماعیل شنگله» بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

دیدارنیوز: اسماعیل شنگله کارگردان، بازیگر، مترجم و از اساتید برجسته بازیگری در دانشکده هنر‌های دراماتیک جمعه شب بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

فرزند این بازیگر ساعاتی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام خود درگذشت این بازیگر را تائید کرد.

آخرین نقش آفرینی این هنرمند پیشکسوت به هفت سال قبل و بازی در سریال «سال‌های ابری» بازمی‌گردد. او در طول این مدت، پیشنهاد‌های بسیاری را به دلیل کسالت و زندگی خارج از تهران رد کرد و تصمیم گرفت فعالیتی در این حرفه نداشته باشد.

مرحوم شنگله متولد ۱۳ خرداد ۱۳۱۵ در تهران بود که شامگاه جمعه ۲۴ تیرماه بر اثر ابتلا به کرونا در سن ۸۶ سالگی درگذشت.

این هنرمند پیشکسوت در طول سال‌های فعالیتش در آثاری، چون «دایره مینا»، «آبی»، «سام و نرگس»، «گاهی به آسمان نگاه کن»، «سگ کشی» و «پارتی» ایفای نقش کرده است.

همچنین مجموعه‌های «سال‌های برف و بنفشه»، «روشن‌تر از خاموشی»، «روز‌های زندگی»، «باران عشق»، «رعنا»، «خانه‌ای در تاریکی» و … از دیگر آثار این هنرمند هستند.

پایگاه خبری دیدارنیوز، درگذشت این بازیگر پیشکسوت را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه هنری کشور تسلیت عرض می‌کند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی