تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

لو رفتن سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۱

سختی و استرس های که کنکوری ها قبل از آزمون دادن که گاهی اوقات منجر به خودکشی یا بیماری های عصبی و روانی داوطلبان میشود امسال با عنایت باند فروش سوالات کنکوری نه تنها داوطلبان این آزمون بلکه موجب نگرانی خانواده های آنها گردید.

کد خبر: ۱۳۲۸۳۵
۲۳:۳۱ - ۱۰ تير ۱۴۰۱

لو رفتن سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۱

دیدارنیوز: متاسفانه صبح امروز جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ باتوجه به نزدیکی به پایان زمان آزمون های کنکوری که فردا آخرین آزمون بود کل سوالات عمومی و اختصاصی کنکور تجربی ۱۴۰۱، درقالب یک فایل PDF اسکن شده در ساعت ۹:۴۹ چند دقیقه پس از توزیع دفترچه اختصاصی شماره ۲ روی یکی از کانال های تلگرامی قرار داده شد. در این فایل دفترچه اختصاصی شماره ۳ که هنوز در آن زمان توزیع نشده بود نیز وجود دارد!

در حالی که آزمون سنجش هیچ خبر و مستندی مبنی بر این که این فایل پیش از زمان شروع آزمون (۸:۳۰ صبح) منتشر شده وجود ندارد و ادعای کانال انتشار دهنده تایید نمی شود.

اما آیا در زمان انتشار آن، پلمپ دفترچه سوم اختصاصی شده بود؟ سوالی است که ذهن داوطلبان آموزن و خانواده ها را مشغول کرد؟
سازمان سنجش چه پاسخی به این افتضاح که امروز رخ داد خواهد داشت؟

زمانی که سازمان سنجش از عهده تأمین امنیت کامل و بی نقص یک کنکور چهار ساعته نیست، چگونه مدعی برگزاری دو بار کنکور در سال و امتحانات نهایی برای هر پایه می شود؟ بهتر نیست به جای مصاحبه ها و طرح های پوچ، نخست روی زیرساخت های خود کار کنید؟
خانواده ها و دواطلبانی که در طول پروسه کنکور سختی درس خواندن را با جان و دل تحمل کردند و با توجه به این اوضاع پیش آمده زحمت ۱۲ سال درس خواندن را بر باد داد از وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش تقاضا می شود برخورد جدی در این زمینه داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی