تیتر امروز

خواص می‌دانند و مملکتشان!
افاضات اضافه

خواص می‌دانند و مملکتشان!

عوام‌الملک این هفته به ماجرای عجیب در یک بزرگراه اشاره کرده و درباره صف کشیدن خواص گفته؛ ما عوام باید نان و پیازمان را بخوریم و در مورد مسائلی که به ما ربطی ندارد فکر نکنیم و حرف نزنیم. خواص...
فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید
برنامه تاریخ شفاهی دیدارنیوز در گفتگو با یک کهنه دیپلمات (بخش اول)

فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید

در قسمت اول گفتگو با فریدون مجلسی به زندگی خصوصی‌اش از کودکی تا استخدام او در وزارت امور خارجه پرداختیم. در دقایق پایانی از این قسمت، مجلسی از شرایط سخت کارکردن با روسای انقلابی خود می‌گوید.

ستاره استقلال دو فصل دیگر تمدید کرد

مهدی‌پور، یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در فصل گذشته که نقش مهمی در قهرمانی تیم فرهاد مجیدی در لیگ برتر داشت، امروز قراردادش را برای دو فصل دیگر تمدید کرد.

کد خبر: ۱۳۲۷۲۲
۱۸:۴۲ - ۰۷ تير ۱۴۰۱

ستاره استقلال دو سال دیگر تمدید کرد

دیدارنیوز: پس از شروع کند استقلال در نقل و انتقالات تابستانی که به دلیل از دست رفتن زمان برای انتخاب سرمربی جدید بود، یکی دیگر از بازیکنان آبی‌پوش قراردادش را تمدید کرد.

پس از آرمان رمضانی که امروز قراردادش را تمدید کرد، مهدی مهدی‌پور هافبک میانی تیم استقلال بعد از توافق با باشگاه، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با آبی‌پوشان پایتخت تمدید کرد.

این هافبک ملی‌پوش استقلال در فصل گذشته از مهره‌های اصلی آبی‌پوشان پایتخت بود و در کسب عنوان قهرمانی در فصل گذشته نقش به سزایی داشت.

ستاره استقلال دو سال دیگر تمدید کردستاره استقلال دو سال دیگر تمدید کردستاره استقلال دو سال دیگر تمدید کرد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی