تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ وزیر کشور: هنوز به نقطه مدنظر نرسیده‌ایم/ تغییر چندباره خبر ایسنا!
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ وزیر کشور: هنوز به نقطه مدنظر نرسیده‌ایم/ تغییر چندباره خبر ایسنا!

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

رقم قرارداد «ساپینتو» چقدر است؟

ریکاردو ساپینتو امروز (چهارشنبه) رسما کارش را در استقلال، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر آغاز کرد و باید دید جانشین پرتغالی فرهاد مجیدی چه نتایجی برجای خواهد گذاشت. در این میان، رقم قرارداد ساپینتو هم مورد توجه رسانه‌هاست اما باشگاه هیچ‌کدام را تایید نکرده است.

کد خبر: ۱۳۲۳۳۸
۲۰:۴۰ - ۰۱ تير ۱۴۰۱

رقم قرارداد «ساپینتو» چقدر است؟

دیدارنیوز: باشگاه استقلال مبلغ قرارداد ساپینتو را اعلام نکرد تا گمانه زنی‌ها در این مورد بیشتر شود.

در اروپا معمولا مبلغ قرارداد مربیان و بازیکنان به طور رسمی و واقعی اعلام می‌شود، اما این اتفاق در ایران کمتر رخ می‌دهد. در مورد ساپینتو هم همان طور که پیش بینی می‌شد باشگاه استقلال رقم قرارداد او را اعلام نکرد و بازار شایعات داغ شد.

در همین راستا ارقامی از ۴۵۰ تا ۷۰۰ هزار دلار به گوش رسید که هیچ کدام را باشگاه تائید نمی‌کند و احتمالا باید منتظر باشیم تا رسانه‌های پرتغالی در این مورد شفاف سازی کنند.

قرارداد مالی ساپینتو فقط برای سال اول تعیین شده و برای سال دوم در صورت ادامه همکاری توافقی است و حدود ۲۰ درصد بیشتر می‌شود. فعلا که ساپینتو با وعده ۴ جام قهرمانی آمده و همین مساله هم کارش را سخت‌تر می‌کند، اما او به شدت امیدوار است که در ایران زیاد بماند و برای سال‌های بعد پول بیشتری هم بگیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی