تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

برگزاری روز ملی بیمه سلامت با حضور معاون اول رییس جمهور

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته بیمه سلامت گفت: آیین نکوداشت روز ملی بیمه سلامت، صبح یکشنبه، پنجم آبان با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر بهداشت، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران کل بیمه سلامت استانی و ستادی برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۳۲۱۵
۱۱:۵۵ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمد هاشمی با اشاره به برگزاری هفته بیمه سلامت و معرفی خدمات این سازمان به بیمه شدگان، گفت: سازمان بیمه سلامت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های بیمه‌گر درمانی کشور در سال‌های گذشته با هدف خدمت رسانی به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه توانسته است خدمات شایسته‌ای را به هموطنان ارائه دهد.

 وی افزود: در راستای معرفی خدمات و فعالیت‌های این سازمان و بزرگداشت هفته بیمه سلامت، صبح یکشنبه، ۶ آبان آیین نکوداشت روز ملی بیمه سلامت با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر بهداشت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران کل بیمه سلامت استانی و مدیران ستادی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

 دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته بیمه سلامت بیان کرد: از محورهای این مراسم می‌توان به موضوع الکترونیکی کردن خدمات و هوشمندسازی خدمات بیمه سلامت، پوشش همگانی بیمه و حفاظت مالی از بیمه شدگان را ذکر کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، هاشمی در پایان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با افزایش مشارکت‌ها در حوزه سلامت، خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی را با هدف یکسان سازی و عدالت اجتماعی در جامعه به بیمه شدگان ارائه دهیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی