تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

ایران دوست اصلی ما و دشمن واقعی صهیونیست‌ها است

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که ما به دیواری قوی تکیه کرده‌ایم که جمهوری اسلامی ایران، سوریه، بیروت، حزب الله و تمام رزمندگان فلسطینی هستد و هرگز شکست نخواهیم خورد.

کد خبر: ۱۳۱۹۳
۱۰:۱۵ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمد شلح، از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در سی و یکمین راهپیمایی بازگشت در غزه شرکت کرده بود گفت: ایران دوست و پشتیبان اول و اصلی ما و دشمن واقعی رژیم صهیونیستی است.

وی در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم افزود که ایران بهای سنگینی برای حمایت از فلسطینیان پرداخته است، ما همپیمانانی مانند جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مقاومت داریم که به یاری خداوند و حمایت آنان هرگز شکست نمی‌خوریم.

شلح گفت: به امت و ملت عربی می‌گوییم که دشمن واقعی و تنها دشمن ما رژیم صهیونیستی و غده سرطانی همین صهیونیست‌های جنایتکار هستند که از اقصی نقاط جهان به این سرزمین آمدند که اصلا جایی در آن ندارند. 

وی افزود که ما مصمم به باقی ماندن در سرزمین خود و وطن‌مان هستیم و علیرغم موازنه‌های قوا هیچ توافقی را به رسمیت نمی شناسیم و ایمان داریم هم‌پیمانان و دوستانی داریم که با ما خواهند ایستاد.

وی تاکید کرد: ما به دیواری قوی تکیه داده‌ایم که جمهوری اسلامی ایران، سوریه، بیروت، حزب الله و تمام رزمندگان فلسطینی هستد، هرگز شکست نخواهیم خورد، ما گروهان های قدس و یگان‌های الناصر و القسام داریم و مردم فلسطین تان‌کها و هواپیماهای دشمن را نابود می‌کنند.

هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت و شکست محاصره دیروز (جمعه) با صدور فراخوانی عموم فلسطینیان را به مشارکت گسترده در تظاهرات دعوت کرد.

سی و یکمین راهپیمایی بازگشت دیروز تحت عنوان "غزه پایدار است و تسلیم نخواهد شد" برگزار شد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هیئت مذکور اشاره کرد که علیرغم تمامی سختی‌ها و ادامه تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی علیه شرکت کنندگان در تظاهرات بازگشت، این تظاهرات تا زمان تحقق تمامی اهدافش ادامه خواهد داشت.
تاکنون در این تظاهرات‌ها که از ۳۰ مارس گذشته آغاز شده است، ۲۱۰ فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ۲۲ هزار نفر دیگر نیز زخمی شدند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی