تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کارنامه سرپرست جدید وزارت کار؛ زاهدی‌وفا کیست؟

به دنبال استعفای حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پذیرش استعفای وی از سوی رئیس جمهوری، محمد هادی زاهدی وفا به عنوان سرپرست این وزارتخانه معرفی شد. زاهدی وفا، دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترای اقتصاد از دانشگاه اتاوای کانادا است و در زمان تصدی سعید جلیلی از اعضای تیم مذاکره کنندگان هسته‌ای ایران بود.

کد خبر: ۱۳۱۶۸۲
۱۱:۴۸ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

کارنامه سرپرست جدید وزارت کار؛ زاهدی‌وفا کیست؟

دیدارنیوز: رئیس جمهور با پذیرش استعفای حجت الله عبدالملکی، طی حکمی محمد هادی زاهدی وفا را به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.

به دنبال استعفای حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پذیرش استعفای وی از سوی رئیس جمهوری، محمد هادی زاهدی وفا به عنوان سرپرست این وزارتخانه معرفی شد.

زاهدی وفا متولد ۱۳۴۲ در تهران و معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور است.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترای اقتصاد از دانشگاه اتاوای کانادا است و در زمان تصدی سعید جلیلی از اعضای تیم مذاکره کنندگان هسته‌ای ایران بود.

ریاست دانشکده اقتصاد و معارف اسلامی دانشگاه امام صادق (ع)، عضویت در شورای عالی و ریاست اندیشکده اقتصاد مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، معاونت امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت نهم، نماینده وزارت اقتصاد در شورا‌ها و کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی تحقیقات و فناوری، شورای اقتصاد، شورای پول و اعتبار و شورای عالی انرژی، عضویت در کارگروه ویژه نفت، شورای عالی توسعه صادرات غیرنفتی و ستاد تنظیم بازار، عضویت در شورای عالی دفاع و تامین اجتماعی، عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، ریاست هیات مدیره هلدینگ صنایع نوین و ریاست هیات مدیره رایتل از جمله سوابقی است که در کارنامه کاری وی به چشم می‌خورد.

در زمان معرفی کابینه دولت سیزدهم، برخی رسانه‌ها از زاهدی وفا به عنوان گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای تصدی وزارت اقتصاد و دارایی نام بردند. وی مدیر مسئول دو فصلنامه مطالعات اقتصاد اسلامی و سردبیر مطالعات امنیت اقتصادی نیز بوده است.

سخنگوی دولت در نشست خبری امروز با رسانه‌ها از دو بار استعفای حجت‌الله عبدالملکی، وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: با قبول استعفای دوم توسط رییس‌جمهور، محمدهادی زاهدی وفا در وزارت کار و رفاه اجتماعی جایگزین ایشان شد.

به گفته علی بهادری جهرمی، عبدالملکی از دولت جدا نمی‌شوند و به عنوان مشاور رئیس جمهوری از ظرفیت وی استفاده خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی