تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تداوم شش روز خدمت رسانی قرارگاه پشتیبانی شركت اروندان از عملیات آواربرداری سانحه متروپل

به همت پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت و گاز اروندان شش روز خدمت رسانی قرارگاه پشتیبانی شركت اروندان از عملیات آواربرداری سانحه متروپل ادامه دارد.

کد خبر: ۱۳۰۵۰۸
۰۸:۲۳ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
 
مدیرعامل این شرکت با حضور در صحنه عملیات آواربرداری سانحه تلخ متروپل و دیدار با آیت الله موسوی فرد نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان در مکان حادثه، ضمن ابراز پیام تسلیت خود، اذعان کرد: با تقسیم کار انجام شده میان شرکت های نفت و گاز اروندان، ملی مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری ایران، قرارگاه پشتیبانی صنعت نفت جنوب در نزدیکی محل حادثه دایر شده و همه ظرفیت های در اختیار این شرکت جهت خدمت رسانی و پشتیبانی از تیم های امدادگر پای کار آمده است.

ایشان با اشاره به تلاش های بسیجیان پایگاه مقاومت این شرکت بیان داشت: شش روز خدمت شبانه روزی به همت بسیجیان این شرکت و در ادامه خدمات و فعالیت های جهادی پایگاه مقاومت شهدای رمضان شرکت اروندان انجام شده و تا آخرین لحظه ای که کمیته مدیریت این بحران، تشخیص دهد با همه ظرفیت ممکن، نفت و گاز اروندان این خدمت رسانی را تداوم خواهد داد.

بر طبق این گزارش، امروز 7 خرداد ماه سرهنگ باقری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) با حضور و بازدید از این قرارگاه پشتیبانی در جریان عملیات امداد و خدمت رسانی قرار گرفت.

در ادامه این بازدید رحمان توکلی فرمانده پایگاه مقاومت شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان با ارائه گزارش عملکردی، اظهار داشت: بسیجیان این شرکت در این روزهای تلخ با همکاری سایر شرکت های صنعت نفت جنوب، آشپزخانه مرکزی قرارگاه پشتیبانی را با ظرفیت طبخ روزانه 3 هزار پرس غذا و ارائه سه وعده غذای روزانه تدارک دیدند، و ارائه ماشین آلات سنگین و سبک، کلاه و کفش ایمنی و ادوات سبک و پشتیبانی لجستیکی از دیگر اقدامات شرکت نفت و گاز اروندان در تسهیل و کمک رسانی به این عملیات بوده است.

گفتنیست شرکت های صنعت نفت جنوب از اولین ساعات این حادثه دلخراش، پیرو تاکیدات مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران هماهنگی های لازم را با مسئولین مربوطه جهت استفاده حداکثری از ظرفیت های خود در امدادرسانی و عملیات آواربرداری انجام داده و مدیران عامل به همراه مدیران HSE، خدمات پشتیبانی، عملیات غیر صنعتی و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج با هماهنگی مسئولین مربوطه مدیریت این بحران در صحنه حاضر شده و مشغول خدمت رسانی هستند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی