تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
معاون قضایی دادستان کل کشور اعلام کرد

تولیدکنندگان مرغ و تخم‌مرغ نگران نباشند!

سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور به تولیدکنندگان مرغ و تخم‌مرغ اعلام کرد که نگران نباشند. او گفت: دولت در حمایت از تولیدات مرغ و تخم مرغ با اعطاء تسهیلات سرمایه در گردش، خرید تضمینی، تامین نهاده‌ها و صدور مجوز صادرات در تولید مازاد نیاز داخل تهمیدات لازم را اندیشیده و حامی خواهد بود.

کد خبر: ۱۳۰۵۰۲
۰۷:۲۶ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱

تولیدکنندگان مرغ و تخم‌مرغ نگران نباشند!

دیدارنیوز: معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: تولید کنندگان مرغ و تخم مرغ نگران نباشند.

به نقل از قوه قضاییه، سعید عمرانی، خطاب به تولید کنندگان مرغ و تخم مرغ کشور گفت: در طی مذاکراتی که با وزیر جهاد داشتم و از برنامه‌های وزارت جهاد و تنظیم بازار کسب اطلاع نمودم تاکید می‌کنم در این برهه مهم تاریخ کشور که ارز ترجیحی و رانت بی شمار حذف گردیده این اطمینان حاصل است که دولت در حمایت از تولیدات مرغ و تخم مرغ با اعطاء تسهیلات سرمایه در گردش، خرید تضمینی، تامین نهاده‌ها و صدور مجوز صادرات در تولید مازاد نیاز داخل تهمیدات لازم را اندیشیده و حامی خواهد بود.

معاون قضایی دادستان کل کشور و رئیس دبیرخانه اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه افزود: از بخش خصوصی متعهد و افسران اقتصادی که تا کنون تلاش فراوانی در تامین مواد غذایی مردم داشته و دارند و در همه عرصه‌ها پیشرو بوده اند ضمن قدردانی، خواست تا با تلاش مضاعف صبوری کنند تا از این مرحله اقتصادی نیز سربلند عبور نموده و ان شاء الله نتیجه همه تلاش‌ها به رفع مشکلات معیشتی مردم نجیب کشور ختم گردد.

عمرانی همچنین به آن دسته انگشت شمار که از جنس تولید کننده واقعی نیستند و با نابودی جوجه یک روزه و نمایش آن در فضای مجازی و در عالم واقع تشویش اذهان کرده و در نظام تولید و مواد غذایی مردم اخلال می‌نمایند هشدار داد که با این پدیده مجرمانه قاطعانه برخورد قانونی و اجازه دشمنی با مردم را به هیچکس نخواهیم داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی