تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
وزیر کشور خبر داد

ترور شهید «صیاد خدایی» در دست بررسی است

پس از ترور شهید «صیاد خدایی» در تهران، احمد وحیدی وزیر کشور اعلام کرد که با همکاری و هماهنگی نهاد‌های نظامی و امنیتی کمیته‌ای تشکیل شده و موضوع در دست بررسی است.

کد خبر: ۱۳۰۲۰۶
۱۵:۰۱ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱

ترور شهید «صیاد خدایی» در دست بررسی است

دیدارنیوز: وزیر کشور گفت: در خصوص ترور شهید «صیاد خدایی» همکاری و هماهنگی نهاد‌های نظامی و امنیتی کمیته‌ای تشکیل شده و موضوع در دست بررسی است.

احمد وحیدی روز دوشنبه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حاضر شد و ابعاد امنیتی و پیامد‌های اجتماعی طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را شرح داد.

وزیر کشور با بیان اقدامات دولت به ویژه رییس جمهوری برای اجرای این طرح یادآور شد: در زمان اجرای این طرح شاهد افزایش قیمت مواد غذایی در جهان بودیم. امنیت مواد غذایی به یک مساله مهم جهانی تبدیل شده است و برخی از کشور‌ها به شدت در حال ذخیره کالا‌های اساسی هستند.

وحیدی خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات انجام شده و تامین کالا‌های اساسی، امروز مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

در این نشست، تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی سوالاتی را درباره ابعاد اقتصادی طرح و اجرای هر چه بهتر آن مطرح کردند.

رئیس شورای امنیت کشور در ادامه این نشست درباره ترور روز گذشته در تهران که به شهادت حسن صیاد خدایی منجر شد، اظهار کرد: با همکاری و هماهنگی نهاد‌های نظامی و امنیتی کمیته‌ای تشکیل شده و موضوع در دست بررسی است.

وحیدی شهید صیاد خدایی را نیروی انقلابی و متدین توصیف کرد و با تسلیت به خانواده ایشان و همرزمانش، گفت: با اتمام تحقیقات، نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی