تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

روابط عمومی در تبیین اهداف سازمان و فرهنگ سازی نقش کلیدی دارد

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون، گفت: روابط عمومی در تبیین اهداف سازمان و فرهنگ سازی برای کارکنان نقش کلیدی دارد.

کد خبر: ۱۲۹۹۳۰
۱۴:۴۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

روابط عمومی در تبیین اهداف سازمان و فرهنگ سازی نقش کلیدی دارد

 

دیدارنیوز ـ سپیده پیری: روابط عمومی بانک توسعه تعاون: «محمد جعفر ایرانی» عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در دیدار با همکاران اداره کل روابط عمومی بانک به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات به نمایندگی از اعضای هیات مدیره ضمن تبریک این روز به کلیه همکاران روابط عمومی در سراسر کشور اظهار داشت: اشاعه فرهنگ تعاون، دستاورد‌های بانک در فعالیت‌های توسعه‌ای و بهره گیری از فرصت‌های ایجادی حضور در طرح‌های ملی برای حمایت از کارآفرینان و تعاونگران از جمله کارکرد‌های اصلی و رسالت لاینفک روابط عمومی در طول این چند سال بوده است. مضاف آنکه از سوی دیگر برای جلب نظر مقامات اقتصادی به منظورفراهم سازی شرایط برای افزایش سرمایه و ارتقای توان تسهیلات دهی بانک متبوع موثر بوده است.

ایرانی تصریح کرد:رکن رکین روابط عمومی عهده دار بسیاری از وظایف و کارکرد‌های اساسی دیگر از جمله اطلاع رسانی، ترویج و تببین اهداف، برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان بوده که با ظرافتی کارساز و ازطرق مختلف من جمله بهره گیری از ابزار‌های ارتباط با رسانه، تبلیغات محیطی و مجازی، افکارسنجی، شرکت در نمایشگاه و همایش‌ها نسبت به معرفی سازمان وارتقا برند سازمانی به کلیه ذینفعان درون و برون سازمانی اقدام می‌نماید.

وی افزود: فرهنگ سازی و ترویج رفتار حرفه‌ای در میان کارکنان نیز از جمله وظایف مشترک این واحد با سایر واحد‌های سازمان به شمار می‌آید.

ایرانی گفت: هر محصول و خدمت نوین نیازمند معرفی و تبیین است که روابط عمومی از طریق برقراری ارتباط با سایر واحد‌ها به بهترین شکل خدمات و محصولات بانک را به جامعه هدف معرفی می‌نماید.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون مستندسازی عملکرد و تولید محتوای کاربردی و هدفمند برای رسانه‌های اجتماعی، دیجیتال، تصویری و مکتوب را از دیگر جلوه‌های فعالیت روابط عمومی دانست که همراه با پوشش خبری و تصویری و نوآوری در ارائه آن‌ها صورت می‌گیرد.

ایرانی مدیریت و راهبری فضای مجازی و ارتقای سطح جایگاه و برند بانک را بسیار مهم اعلام نمود و گفت: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به عنوان فرصت و ظرفیتی مطرح است که باید به آن توجه شود.
وی گفت: پیشبرد همزمان فعالیت‌های حرفه‌ای و متنوع منوط به تخصص نیروی انسانی شاغل در اداره کل روابط عمومی و توانمندی استفاده از سامانه‌ها و ابزار‌های نوین است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: انجام عملیات بانکی و ارائه خدمات ارزنده به مشتریان در محیطی حرفه‌ای امکان پذیر است و در فضای رقابتی بانکداری کشور بهره مندی از رفتار حرفه‌ای و نیکو با مشتریان و مراجعین از مهمترین ویژگی‌های هر بانکدار محسوب می‌شود. عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون درپایان خاطر نشان کرد: همکاران روابط عمومی بانک رسالتی مهم بر عهده دارند و رفتار‌های کارکنان، ظاهر شعب و رضایتمندی مشتریان با فرهنگ سازی و ترویج اخلاق حسنه در محیط کار به سمت و سوی مثبت و اثربخش تمایل پیدا می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی