تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
پرسپولیس امسال در برگرداندن نتیجه بازی‌ها آمار نا‌امیدکننده‌ای داشت

یحیی، ناتوان در احیا

شاگردان یحیی گل محمدی امسال در هیچ‌یک از بازی‌هایی که گل اول را خورده بودند پیروز نشدند و این برای تیمی که خودش را مدعی قهرمانی می‌داند ابدا آمار قابل‌قبولی نیست.

کد خبر: ۱۲۹۸۳۱
۱۴:۱۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

یحیی، ناتوان در احیا

دیدارنیوز: یکی از عجیب‌ترین آمار‌هایی که پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی در این فصل به جا گذاشتند ناکامی آن‌ها در کام‌بک زدن و برگرداندن نتیجه بازی بود. سرخپوشان امسال در هیچ‌یک از بازی‌هایی که گل اول را خورده بودند پیروز نشدند و این برای تیمی که خودش را مدعی قهرمانی می‌داند ابدا آمار قابل‌قبولی نیست.

در ۲۷ بازی سپری‌شده از این فصل، پرسپولیس ۷ بار با دریافت گل اول مسابقه از حریفش عقب افتاد. حاصل این ۷ مسابقه برای قرمز‌ها ۳ شکست و ۴ مساوی بود. گل‌گهر، مس رفسنجان و هوادار در دور رفت و ذوب‌آهن در دور برگشت از پرسپولیس پیش افتادند، اما در نهایت تیم یحیی بازی را به تساوی کشاند. آلومینیوم، نفت آبادان و سپاهان هم تیم‌هایی بودند که گل اول را زدند و با نتایج مختلف پرسپولیس را بردند.

در واقع پرسپولیس در نیم‌فصل اول ۴ بار و در نیم‌فصل دوم ۳ بار گل اول را خورد و همواره در کام‌بک زدن ناتوان نشان داد. چنانکه در جدول امتیازات هم این اتفاق به نوعی تکرار شد و تیم یحیی بعد از اینکه چند امتیاز از رقیبش عقب افتاد دیگر هرگز نتوانست به صدر جدول برسد.

پرسپولیس در این فصل کام‌بک هم نخورد و در ۱۷ مسابقه‌ای که گل اول را زد به ۱۴ برد و ۳ تساوی رسید. پدیده، گل‌گهر و استقلال ۳ تیمی بودند که بعد از خوردن گل اول به بازی برگشتند و با پرسپولیس به تساوی یک-یک رسیدند. در این میان، بازگشت سومین تیم یعنی استقلال و خلق تساوی یک-یک در داربی برگشت برای سرخپوشان خیلی گران تمام شد و تیم یحیی را در رسیدن به رقیب صدرنشین خودش ناکام گذاشت.

البته در این فصل برای استقلال هم هرگز اتفاق نیفتاد که بعد از خوردن گل اول بازی را ببرد، اما استقلال اساسا با خوردن گل اول بیگانه بود. تیم مجیدی در کل فصل فقط ۲ بار از حریفانش عقب افتاد و به ۲ مساوی یک-یک رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی