تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تجاوز نظامی روسیه؛ بایدن از آخرین محموله کمک نظامی به اوکراین خبر داد

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا از کمک نظامی ۱۵۰ میلیون یورویی به اوکراین برای مقابله با ارتش روسیه خبر داد. بایدن با اعلام فراهم کردن این کمک نظامی هشدار داد که بودجه تسلیحاتی اختصاص داده شده برای یاری رسانی نظامی به کی‌یف تقریبا تمام شده است.

کد خبر: ۱۲۸۹۵۴
۱۰:۵۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

تجاوز نظامی روسیه؛ بایدن: کمک نظامی ۱۵۰ میلیون یورویی به اوکراین ارسال می‌شود

دیدارنیوز: جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا جمعه شب از تدارک و ارسال یک محموله تازه کمک نظامی به ارزش ۱۵۰ میلیون یورو به اوکراین خبر داد.

این کمک تازه نظامی که به گفته مقامات آمریکایی برای حمایت از اوکراین جهت مقابله و ایستادگی در برابر تهاجم نظامی روسیه صورت می‌گیرد شامل مهمات و تجهیزات راداری است.

رئیس جمهوری آمریکا با اعلام فراهم کردن این کمک نظامی هشدار داد که بودجه تسلیحاتی اختصاص داده شده برای یاری رسانی نظامی به کی‌یف تقریبا تمام شده است.

جو بایدن همچنین در بیانیه‌ای ضمن درخواست تمدید بودجه هنگفت ۳۳ میلیارد دلاری اختصاص داده شده به این امر تاکید کرد که کنگره باید به سرعت بسته مورد نیاز برای تقویت اوکراین در میدان جنگ و در میز مذاکرات را آزاد کند.

از سوی دیگر یک مقام آمریکایی که نامی از وی برده نشده نیز یادآور شد که میزان کمک تازه ۱۵۰ میلیون دلاری ایالات متحده به اوکراین بسیار کم‌تر از محموله‌های قبلی تسلیحاتی ارسال شده به این کشور است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی