تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین/ نیروهای روسی در راه ایران
آخرین گزارش‌ها از حادثه در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین/ نیروهای روسی در راه ایران

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداکردن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

انتشار گسترده گرد و غبار در ۸ استان از امروز/ کدام مناطق ایران بارانی می‌شود؟

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن هشدار درباره انتشار گسترده گرد و غبار در کشور از امروز توصیه کرد همه گروه‌ها از قرار گرفتن در فضای باز بپرهیزند.

کد خبر: ۱۲۷۰۵۱
۱۰:۵۲ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱

انتشار گسترده گرد و غبار در ۸ استان از امروز

دیدارنیوز ـ کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی درباره بروز دوباره گرد و خاک در کشور هشدار داد و گفت: گردوخاک امروز و فردا به صورت گسترده غرب، جنوب غرب و شمال غرب کشور را دربر می‌گیرد و به‌تدریج جنوب، شرق و مرکز کشور هم درگیر این مساله خواهند شد.

او توضیح داد: توده گرد و خاک مجدد در کشور‌های همسایه غربی شکل گرفته است و با انتقال به نوار غربی کشور، از امروز در غرب و جنوب غرب کشور و بخش‌هایی از شمال غرب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: بر این اساس در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و بوشهر کاهش دید، کاهش کیفیت هوا و اختلال در تردد پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی تاکید کرد: پرهیز از قرار گرفتن در فضای باز برای همه گروه‌ها و اتخاذ تمهیدات لازم به‌منظور پیشگیری از خسارت‌های احتمالی به تاسیسات حساس به گردوخاک توصیه می‌شود.

وی گفت: امروز در شمال غرب کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و روز چهارشنبه در مرکز کشور، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز خیزش گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت بارندگی در کشور نیز گفت: در جنوب غرب و غرب کشور، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی افزایش ابر، بارش باران و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و روز چهارشنبه این شرایط جوی در بخش‌هایی از مرکز، جنوب کشور و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور انتظار می‌رود.

به گفته رفیعی، روز پنجشنبه در سواحل خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و از اواخر وقت این روز و همچنین روز جمعه در غرب، جنوب‌غرب و به‌تدریج مرکز کشور، سواحل مرکزی خزر ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایرنا
برچسب ها: گرد و غبار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی