تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

گلایه استاندار تهران از انتقاد‌های اعضای شورا در خصوص عدم تعطیلی مدارس در پی الودگی هوا

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران از گلایه استاندار تهران در خصوص انتقاد‌های اعضای شورا درباره عدم تعطیلی مدارس با توجه به آلودگی هوای شهر تهران و وجود گرد و غبار در روز شنبه خبر داد.

کد خبر: ۱۲۷۰۹۲
۱۳:۲۹ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱

گلایه استاندار تهران از انتقاد‌های اعضای شورا در خصوص عدم تعطیلی مدارس در پی الودگی هوا

دیدارنیوز ـ حبیب کاشانی در جریان پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به اظهارات اعضای شورا در جلسه گذشته در خصوص موضوع آلودگی هوا و طرح برخی انتقادات از استانداری تهران گفت: پس از این جلسه استاندار تهران با بنده و برخی اعضای شورا صحبت و اعلام کردند که شرایطی که اعضای شورای شهر گفته‌اند اینگونه نبوده است.

استاندار تهران عنوان کردند که اظهارنظر‌هایی که توسط اعضای شورا مطرح شده ناصحیح و مقداری در آن غلو شده است چرا که شاخص هوا از روز شنبه رو به کاهش بوده است. آقای منصوری- استاندار- فرمی برای من در واتساپ ارسال کرده بود که در آن توضیحاتی مطرح شده بود.

وی ادامه داد: صحبت ما این است که شاخص کیفیت هوا در روز شنبه از ۱۵۰ گذشته و این یعنی خطر و باید مدارس در آن روز تعطیل می‌شد که متاسفانه این اتفاق صورت نپذیرفت چرا که براساس قانون در چنین شرایطی مدارس باید تعطیل شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که ذرات معلق در روز شنبه موجب شد که شاخص کیفیت هوا بر روی عدد ۱۸۰ قرار بگیرد، اضافه کرد: ما از استاندار تهران خواهش می‌کنیم که به این مسائل اهمیت دهند. نباید جان بچه‌ها با تصمیم غلط به خطر بیفتد. از استاندار تهران سپاسگزاریم که پیگیر موضوع بوده، اما با توجه به وضعیت جسمانی بچه‌ها باید سلامتی آن‌ها در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس از وزارت آموزش و پرورش در ارتباط با سرویس مدارس خواست که به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد تا دغدغه و نگرانی اولیای دانش‌آموزان حل و فصل شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی