تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

ادامه بارش‌ها تا روز سه‌شنبه؛ بارش تگرگ در راه است/ در کدام شهر‌ها باران می‌بارد؟

کارشناس سازمان هواشناسی از فعال بودن سامانه بارشی تا روز سه‌شنبه ۳۰ فروردین در کشور خبر داد و گفت: امروز کاهش دما تا ۱۲ درجه در نیمه شمالی و شرقی کشور ثبت می‌شود.

کد خبر: ۱۲۷۲۹۸
۱۰:۵۶ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۱

ادامه بارش‌ها تا روز سه‌شنبه

دیدارنیوز ـ کبری رفیعی امروز (شنبه ۲۷ فروردین) افزود: در روز جاری تندباد شدید، گرد و خاک و کاهش دید در استان‌های تهران، البرز، قم و مرکزی انتظار می‌رود.

وی توضیح داد: امروز گستره سامانه بارشی در نوار شمالی کشور، مرکز، شرق، جنوب و جنوب‌شرق کشور و همچنین دامنه‌های زاگرس در استان‌های مرکزی، قم و شرق لرستان و همچنین ارتفاعات در جنوب‌غرب کشور تداوم دارد.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی، امروز در برخی ساعت‌ها تندباد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا و نیز رگبار باران، همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود که هشدار‌های لازم در خصوص نزدیک نشدن به رودخانه‌های فصلی صادر شده است.

وی همچنین اعلام کرد که این سامانه بارشی با شدت و ضعف تا روز سه‌شنبه در کشور وجود دارد.

رفیعی گفت: روز یکشنبه نیز در ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف و برای دامنه جنوبی البرز و شمال‌شرق کشور، کاهش نسبی دما و در برخی نقاط رخداد تگرگ مورد انتظار است.

وی ادامه داد: ماندگاری هوای سرد در برخی نقاط کشور حتی منجر به بارش برف بهاری خواهد شد و وقوع سیلاب‌های ناگهانی نیز در مناطقی از کشور پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایرنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی