تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۲۳

قیمت بیت کوین امروز ۲۳ فروردین ماه با ۶.۳۱ درصد کاهش نرخ به ۳۹،۵۶۷ دلار معادل ۱،۱۲۳،۵۶۴،۳۱۵ تومان رسید.

کد خبر: ۱۲۷۰۲۳
۰۹:۰۱ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین

دیدارنیوز ـ بیت کوین سقوط کرد و وارد کانال ۳۹ شد. امروز ۲۳ فروردین ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۶.۳۱ درصد به ۳۹،۵۶۷ دلار معادل ۱،۱۲۳،۵۶۴،۳۱۵ تومان رسید.

بیت کوین، از نظر ارزش بازار، روز دوشنبه برای اولین بار از ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) به زیر ۴۰،۰۰۰ دلار سقوط کرد. کاهش قیمت در حالی رخ داد که سرمایه گذاران خطرات ناشی از افزایش نرخ بهره، افزایش تورم و تغییرات تجارت جهانی در نتیجه تهاجم روسیه به اوکراین ارزیابی می‌کنند.

به گفته شرکت مدیریت دارایی Nydig که بر روی بیت کوین متمرکز است، “نگرانی از افزایش نرخ بهره و انتظار از شرایط پولی سخت‌تر همچنان مورد توجه سرمایه گذاران بیت کوین است. ”

بازار بیت کوین که اخیراً به طور غیرعادی با سهام ایالات متحده همگام شده است، در تعهد فدرال رزرو برای کاهش ترازنامه نزدیک به ۹ تریلیون دلاری خود تا ۹۵ میلیارد دلار در ماه، قیمت گذاری شده است.

اقدام بانک مرکزی ایالات متحده برای کاهش کل دارایی‌های خود، به طور موثر برنامه محرک کلیدی مورد استفاده در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ برای تقویت بازار‌های سنتی، سیستم مالی و اقتصاد را معکوس می‌کند. قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ چهار برابر شد و در سال گذشته نیز ۵۹ درصد افزایش یافته بود.

به نظر می‌رسد که بیت کوین ضرر‌های بیشتری را پیش از بازیابی محتمل شود. به عبارت دیگر، این رمزارز فعلا موفق به یافتن کف قیمتی خود نشده است. این کف قیمتی می‌تواند در روز‌های آینده حاصل شود. در صورت ادامه روند نزولی، ناحیه ۳۷،۵۰۰ الی ۳۷،۰۰۰ دلار، حمایت فوری و بعدی بیت کوین است.

پس از آن، سطح ۳۵،۰۰۰ دلاری دنبال می‌شود. در صورتی که بیت کوین در کوتاه مدت بتواند فشار فروش فعلی را در بالای سطح ۴۰،۰۰۰ دلاری تحمل کند، می‌توان انتظار بازیابی آن به بالای سطح ۴۳،۵۰۰ دلاری را داشت.

یکی از بنیان‌گذاران پلتفرم Glassnode می‌گوید: قیمت‌های بالاتر برای بیت‌کوین اجنتاب ناپذیر است. قیمت صعود را در سطوح تاریخی شروع می‌کند. یان آلمان به ۵۲،۷۰۰ دنبال‌کننده خود در توئیتر می‌گوید: روند بلندمدت بیت‌کوین و ارز‌های دیجیتال صعودی است.

از طرفی یک معامله‌گر ارز‌های دیجیتال به نام donalt می‌گوید: علی‌رغم خرید‌های سنگین بنیاد لانا و مایکل سیلور باز هم خرس‌ها بر بازار چیره شدند.

Credible یک تحلیلگر با نام مستعار هم اوایل این ماه، زمانی که بیت‌کوین بالای ۴۷ هزار دلار بود به ۳۲۲ هزار دنبال‌کننده خود در توئیتر گفت: یک نهنگ بزرگ سفارش‌های زیادی برای خرید بیت‌کوین در محدوده قیمتی ۴۰ تا ۴۴ هزار دارد. این نهنگ انقدری بزرگ هست که بتواند کمی قیمت را قبل از صعود کاهش دهد.

کارشناسان عقیده دارند برای اینکه بتوانیم از گارد نزولی فرار کنیم باید قیمت بیت‌کوین بالای ۴۳ هزار دلار بسته شود.

از طرف دیگر کنفرانس بیت‌کوین میامی در ۹ آوریل با بزرگترین گردهمایی بیش از ۳۵ هزار شرکت‌کننده به پایان رسید. این کنفرانس شاهد پیش‌بینی‌های قیمتی متفاوت زیادی از سوی پیشکسوتان بیت‌کوین بود. یکی از این شخصیت‌ها پیتر تیل، از بنیان‌گذاران پی پال بود. وی معتقد است که بیت‌کوین پتانسیل افزایش ۱۰۰ برابری تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ را دارد.

یکی دیگر از چهره‌های برجسته عمومی که از پتانسیل بیت‌کوین در کنفرانس صحبت کرد، جیسون اوربان، یکی از مقامات ارشد گلکسی دیجیتال بود. وی اظهار کرد: بیت‌کوین و اتریوم می‌توانند تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ تا ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کنند.

قیمت بیت کوین

منبع: فرادید
برچسب ها: ارز دیجیتال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی