تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مزایده یک نقاشی انتزاعی ده‌ها میلیون دلاری

تابلو نقاشی انتزاعی از «فیلیپ گاستون» پس از چندین دهه، راهی حراجی می‌شود.

کد خبر: ۱۲۶۳۹۶
۱۳:۱۸ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱

مزایده یک نقاشی انتزاعی ده‌ها میلیون دلاری

دیدارنیوز ـ تابلو نقاشی انتزاعی متعلق به سال ۱۹۵۸ که توسط «فیلیپ گاستون» هنرمند آمریکایی ـ کانادایی خلق شده است پس از گذشت چهار دهه از مجموعه خصوصی خارج می‌شود و در یک حراجی به مزایده گذاشته می‌شود.

این تابلو نقاشی که «نیل» نام دارد، در هفدهم مه در حراجی آثار هنر مدرن ساتبیز که در نیویورک برگزار می‌شود به مزایده گذاشته خواهد شد. ارزش حدودی این اثر بین ۲۰ الی ۳۰ میلیون دلار برآورد شده است. این بیشترین ارزش‌گذاری تاریخ برای یکی از آثار «گاستون» محسوب می‌شود.

چند هفته پیش نیز نمایشگاهی شامل ۱۰۰ اثر از «فیلیپ گاستون» با عنوان «فیلپ گاستون اکنون» نخست در موزه هنر‌های زیبای بوستون و سپس در گالری ملی هنر در واشنگتن، موزه هنر‌های زیبای هیوستون و موسسه تیت مدرن در لندن برگزار شد.

استقبال از آثار انتزاعی «گاستون» در سال‌های اخیر افزایش یافته است. ارزش آثار این هنرمند نیز در دهه اخیر در حراجی‌ها با افزایش رو به رو شده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آثار هنری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی