تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ فرمانده کل سپاه به محل حادثه رفت/ پیام رئیس عدلیه
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ فرمانده کل سپاه به محل حادثه رفت/ پیام رئیس عدلیه

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

آغاز مانور دریایی آمریکا و اسرائیل

مانور دریایی رژیم صهیونیستی و ایالات متحده با مشارکت ناوگان پنجم آمریکا آغاز شده و به مدت ۱۰ روز در سواحل حیفا و ایلات و دریای سرخ ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۲۵۷۷۹
۰۹:۴۹ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۱

آغاز مانور دریایی آمریکا و اسرائیل

دیدارنیوز: مانور دریایی اسراییلی-آمریکایی با مشارکت ناوگان پنجم آمریکا از روز یکشنبه آغاز شده است.

مانور دریایی رژیم صهیونیستی و ایالات متحده با مشارکت ناوگان پنجم آمریکا از روز یکشنبه آغاز شده است و به مدت ۱۰ روز در سواحل حیفا و ایلات و دریای سرخ ادامه خواهد داشت.

در این رزمایش ۳۰۰ نظامی و فرمانده اسرائیلی از یگان‌های مختلف نیروی دریایی، دو کشتی مجهز به سامانه موشکی، خدمه یگان تفنگداران دریایی برای مأموریت‌های زیر آب، یگان تک تیرانداز و کادر پزشکی و هم‌قطاران آن‌ها در ناوگان پنجم آمریکا شرکت خواهند کرد.

این مانور روی شبیه سازی برنامه‌های مشترک دریایی مانند مبارزه دریایی، تمرینات تیراندازی دریایی، حفاظت از شناور‌های نیروی دریایی و همچنین تمرینات خنثی سازی مین‌های دریایی متمرکز خواهد بود.

در این رزمایش دریایی، برنامه‌های امداد و نجات و درمان پزشکی در دریا، علاوه بر توسعه تبادل تجربیات برای افزایش قابلیت‌های عملیاتی، آموزش خواهد داد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی