تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

ثبات در بازار طلای جهانی

قیمت طلا امروز سه‌شنبه ثابت ماند، زیرا بازده خزانه‌داری آمریکا به دنبال موضع تورم تهاجمی رئیس فدرال رزرو به بالاترین حد در چند سال اخیر رسید، در حالی که تشدید درگیری بین روسیه و اوکراین از تقاضا برای این فلز گرانبها حمایت کرد.

کد خبر: ۱۲۵۳۹۸
۱۳:۳۹ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۱

ثبات در بازار طلای جهانی

دیدارنیوز ـ بهای هر اونس طلا تا ساعت ۱۰ صبح به وقت شرقی برای تحویل فوری با ۲.۴۰ درصد افزایش به ۱۹۳۸ دلار و ۴۰ سنت رسید و بهای معاملات این بازار روز گذشته برای تحویل فوری با افزایش ۱.۴۰ درصدی ۱۹۲۳ دلار و ۳۰ سنت بود.

بهای هر اونس طلا در بازار معاملات آتی آمریکا با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۱۹۳۹ دلار و ۴۰ سنت رسید و بهای هر اونس طلا در روز گذشته با افزایش ۰.۰۷ درصدی به ۱۹۲۴ دلار و ۳۰ سنت رسید.

جفری هالی، تحلیلگر ارشد OANDA گفت: امروز هیچ ورودی جدیدی برای تغییر قیمت در آسیا وجود ندارد و باعث می‌شود طلا بین بازدهی بالاتر ایالات‌متحده و افزایش احساسات ریسک‌گریزی بماند.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو افزود که بانک مرکزی ایالات‌متحده در صورت لزوم برای کاهش تورم بسیار زیاد، نرخ‌های بهره را بیشتر از حد معمول افزایش می‌دهد.

به نقل از رویترز، بازدهی اوراق بهادار ۱۰ ساله خزانه داری برای اولین بار از ماه می ۲۰۱۹ به بالای ۲.۳ درصد جهش کرد، در حالی که شکاف بین نرخ‌های اوراق بهادار دو و ۱۰ ساله خزانه‌داری بیشتر کاهش یافت که نشانه‌ای بالقوه از رکود اقتصادی است. بازده و نرخ بهره بالاتر باعث افزایش هزینه فرصت نگهداری طلای بدون بهره می‌شود.

پالادیوم که توسط خودروسازان در مبدل‌های کاتالیزوری برای کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای استفاده می‌شود، ۰.۵ درصد کاهش یافت و به ۲۵۷۲.۶۹ دلار در هر اونس رسید.

هر اونس نقره با ۰.۵ درصد افزایش به ۲۵.۳۲ دلار رسید و پلاتین با ۰.۳ درصد افزایش به ۱۰۳۹.۹۹ دلار رسید.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی