تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

طلا خیز برداشت

قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی افزایش یافت.قیمت‌های مصرفی آمریکا در نوامبر تحت تاثیر رشد هزینه کالا‌ها و خدمات در بحبوحه محدودیت‌های عرضه، افزایش بیشتری پیدا کرد و به بزرگترین رشد سالانه از سال ۱۹۸۲ منجر شد.

کد خبر: ۱۱۶۲۴۴
۱۱:۲۴ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰

طلا برای شکستن قیمت بالاتر خیز برداشت

 

دیدارنیوز: هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش، به ۱۷۸۶ دلار و دو سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز جمعه ۰.۸ درصد افزایش داشت. در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۲ درصد افزایش، به ۱۷۸۷ دلار و ۳۰ سنت رسید.
به گفته استفن اینس، از شرکای شرکت مدیریت دارایی SPI، اکنون که بازار روی حرکت بانک مرکزی آمریکا برای افزایش نرخ‌های بهره حساب می‌کند، در حال حاضر برای طلا کافی است که یک دارایی امن به حساب آید و به همین دلیل همچنان تقاضای خرید را حفظ کرده است.
قیمت‌های مصرفی آمریکا در نوامبر تحت تاثیر رشد هزینه کالا‌ها و خدمات در بحبوحه محدودیت‌های عرضه، افزایش بیشتری پیدا کرد و به بزرگترین رشد سالانه از سال ۱۹۸۲ منجر شد. طلا پناهگاه امن دارایی در برابر فشار‌های تورمی شناخته می‌شود.
شاخص دلار در معاملات روز جاری ثابت بود. تحلیلگران در نظرسنجی رویترز پیش بینی کردند بانک مرکزی اروپا قرار است میزان خرید اوراق قرضه را از آوریل هر ماه نصف کند.
بر اساس گزارش رویترز، وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز پیش بینی کرد اونس طلا آماده شکستن مقاومت در سطح ۱۷۸۹ دلار و صعود تا سطح مقاومتی ۱۸۰۵ دلار است.
در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۴ درصد افزایش، به ۲۲ دلار و ۲۵ سنت رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۱.۱ درصد افزایش یافت و ۹۵۲ دلار و ۱۵ سنت معامله شد. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۷ درصد افزایش، به ۱۷۷۳ دلار و ۱۷ سنت رسید.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی