تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۲

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۲ فروردین ماه در نوار غربی کشور بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۲۵۳۸۹
۱۱:۴۶ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۱

هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۲

دیدارنیوز ـ براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز ۲ فروردین ماه در نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، تهران، البرز، استان‌های ساحلی دریای خزر و خراسان شمالی بارش باران و برف و در برخی مناطق استان‌های اصفهان، سمنان و یزد بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بارش‌ها در گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی شدت خواهد داشت و روز چهارشنبه در شمال غرب ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به نقل از سازمان هواشناسی ایران؛ پنجشنبه در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران و سواحل شمالی بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

جمعه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، غرب استان‌های کردستان و کرمانشاه و شمال زنجان بارش باران و برف و در اواخر وقت در سواحل شمالی بارش پراکنده رخ می‌دهد. روز شنبه بارش پراکنده در سواحل دریای خزر و شمال غرب ادامه خواهد داشت و از پنجشنبه تا شنبه در نیمه جنوبی کشور وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.

آسمان تهران فردا نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش باران با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه کمی ابری از بعدازظهر به‌تدریج ابری گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۳۲ و اهواز با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: فرادید
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی