تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

هوای پایتخت؛ آسمانی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که طی امروز آسمانی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد در پاره‌ای نقاط پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۲۵۳۶۹
۱۵:۱۶ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۱

هوای پایتخت؛ آسمانی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد

دیدارنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی امروز دوشنبه یکم فروردین آسمانی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد در پاره‌ای نقاط پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از عصر امروز با نفوذ یک سامانه بارشی بتدریج افزایش ابرناکی و در نواحی شمالی استان گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و در پاره‌ای نقاط بویژه نیمه جنوبی استان وزش باد شدید انتظار می‌رود.

همچنین در بخش‌های جنوبی وزش باد به همراه خیزش موقت گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش، برای امروز افزایش نسبی دما و برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

این گزارش می‌افزاید: بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روز‌های دوشنبه ۲۰ و۱۳، سه شنبه ۱۹ و ۹، چهارشنبه ۱۷ و۱۲، پنجشنبه ۱۹و ۱۲ و جمعه ۱۶ و ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

در این گزارش آمده است: طی ۲۴ ساعت گذشته، ورامین با دمای ۲۱درجه سانتیگراد و فیروزکوه با منفی یک درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان تهران بودند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی