تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

خبر درگذشت آیت‌الله علوی گرگانی تکذیب شد

دفتر حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی، در واکنش به اخبار منتشره اعلام کرد که آخرین وضعیت معظم‌له همانند روز‌های گذشته بوده و شایعات مطروحه را تکذیب می‌کند.

کد خبر: ۱۲۴۹۹۳
۱۲:۵۰ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

خبر درگذشت آیت‌الله علوی گرگانی تکذیب شد

دیدارنیوز: دفتر آیت‌الله علوی گرگانی، خبر درگذشت ایشان را تکذیب و اعلام کرد وضعیت این مرجع تقلید مانند روز‌های گذشته است.

دفتر حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی (مد ظله العالی) در واکنش به اخبار منتشره اعلام کرد که آخرین وضعیت معظم‌له همانند روز‌های گذشته بوده و شایعات مطروحه را تکذیب می‌کند.

در این اطلاعیه آمده است: خواهشمند است ضمن دعا برای شفای عاجل معظم له، کلیه اخبار را از منابع رسمی و دفتر ایشان پیگیری کنید.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: از عموم مؤمنان، مقلدان و ارادتمندان این مرجع عالیقدر تقاضا داریم به شایعات مطرح شده نسبت به فوت ایشان توجه نکنند حال ایشان همچنان نامساعد است و اخبار مربوط به معظم له را از کانال اطلاع رسانی مربوط به دفتر به آدرس https://eitaa.com/alavigorgani http://www.agorgani.ir دنبال کنند.

منبع: ایلنا
برچسب ها: علوی گرگانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی