تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

روز جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ماه، در واپسین روز‌های گلابگیری، وارد کاشان شدیم. یک روز آفتابی و دلچسب، همواره تصورم این بود که کاشان، همانند خیلی از شهر‌های ایران واجد تلفیق هر دو ویژگی سنت و...

رئیس سازمان انرژی اتمی: سفر گروسی به تهران ‌در راستای تعامل متقابل بود

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی با اینکه سفر رافائل گروسی به تهران ‌در راستای تعامل متقابل بود، گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد که دشمن با شیطنت و نفوذ صهیونیست‌ها به ایران اتهام بزنند.

کد خبر: ۱۲۴۶۱۴
۱۰:۰۳ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

رئیس سازمان انرژی اتمی: سفر گروسی به تهران ‌در راستای تعامل متقابل بود

دیدارنیوز: رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به سفر اخیر مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران گفت: این سفر در راستای تعامل متقابل بود.

محمد اسلامی در حاشیه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر اخیر مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران اظهار داشت: این سفر در راستای تعامل متقابل بود، هرگز اجازه نخواهیم داد که دشمن با شیطنت و نفوذ صهیونیست‌ها به ایران اتهام بزنند.

رییس سازمان انرژی اتمی با تأکید بر تاثیرگذاری ارزش‌های دفاع مقدس در نسل جدید انقلاب عنوان داشت: صفات، بینش و رویکرد مردم در دفاع مقدس موجب اقتدار کشور و پویایی نهال انقلاب اسلامی است؛ اردو کاروان‌های راهیان نور بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس در نسل جدید انقلاب است.

اسلامی با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه بیان داشت: تفکر انقلاب اسلامی به همت کسانی که در این دفاع و انقلاب نقش آفرینی کردند، سبب شد تا امروز جمهوری اسلامی ایران به یکی از قدرت‌های دفاعی در منطقه تبدیل شود.

وی در پایان پیرامون پیشرفت کشور در صنعت دفاعی و علوم پایه تصریح کرد: با استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های داخلی و با تاسی از مکتب شهدای هسته‌ای، توانایی کشور را در این زمینه افزایش می‌دهیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی