تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

دو شهید گمنام صالح شهر گتوند پنج سال است که در غربت بی توجهی مسئولان آرمیده‌اند

شهرداری و شورای اسلامی صالح شهر چرا در رسیدگی به قبور شهدای گمنام صالح شهر کوتاهی می کنند

کد خبر: ۱۲۴۵۴۶
۱۲:۱۹ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

دو شهید گمنام صالح شهر گتوند پنج سال است که در غربت بی توجهی مسئولان آرمیده‌اند

عدم رسیدگی به مقبره شهدای گمنام صالح شهر گتوند چندین بار از این رسانه انعکاس داده شد ولیکن شهرداری اقدامی انجام نداده است

 

به گزارش دیدار نیوز_ خوزستان|؛ اسفند سال۹۵ قسمتی از فضای سبز ورودی صالح شهر میزبان ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس شد، و امید می رفت تا محلی که از این پس پیکرهای عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) را در آغوش خود گرفته است،مامن و پناهی برای عاشقان شهدا و محلی برای حضور جوانان و نوجوانان،و برگزاری مراسم های فرهنگی و مذهبی باشد،اما سالها گذشت و قبور شهدای صالح شهر بی هیچ تغییر و مناسب‌سازی رها شد تا به امروز که با وجود وعده و وعیدهای مسئولان قدمی برای توسعه و آبادانی این مکان مقدس برداشته نشده است.

قابل توجه شهرداری و شورای اسلامی، صالح شهر این همه بودجه های میلیاردی برای ساخت بناهای تفریحی و گاهی بی استفاده هزینه می‌شود، اما ساخت و سازورسیدگی به قبور شهدای گمنام صالح شهر باید در خم وچم تائید و تصویبات بماند.

مهمترین درخواست مردم صالح شهر نسبت به شهدای گمنام این شهر، ساخت بنا در خور و رسیدگی به این محل برای استفاده مردم و جوانان از فضای معنوی این مکان است،که می‌تواند به قطب فرهنگی و مذهبی شهر تبدیل شود.

از مسئولان شهرستان گتوند و شهرداری صالح شهر پرسیده می شود، که به چه دلیل در این ۵ سال اقداماتی مناسبی در خصوص ساختظ بارگاه شهدای گمنام صالح شهر صورت نگرفته است، و مسئولین باید در قبال این کم‌کاری پاسخگو باشند.

قانون مهمانی این است که میزبان به بهترین نحو از مهمانان پذیرایی کنند، آن هم اگر مهمانت سفیری باشد (شهید) که از عرش خدا پیام می آورد،تا زنگار دل را بزداید، اما آیاما؛ یعنی آنهایی که مسئولیت دارند، در قبال قبور این شهدای عزیز و یادمان شهدا خوب توانستند میزبانی کنند؟ آیا غربت و مظلومیت و گمنامی که در فضای سبز صالح شهر در سایه مسامحه و تسویف و غفلت و کوتاهی مسئولین محترم مربوط ایجاد شده است شایسته شهدای گمنام است.

در پایان: شهرداری و شورای اسلامی صالح شهر نسبت به قبور شهدای گمنام صالح شهر توجه ویژه داشته باشند، و سریعا با برنامه ریزی و تعیین بودجه های لازم بارگاهی در شان این شهدای عزیز ساخته و تکمیل نمایند؛ و دین خود را به این شهدای گرانقدر ادا کنند.

صالح شهر از توابع شهرستان گتوند؛ دارای ۲۸ شهید و۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی