تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

چگونه با سرقت برق برای استخراج رمزارز مقابله می‌شود؟

بزرگترین شرکت برق مالزی در حال اتخاذ تدابیری برای مقابله با سرقت غیرقانونی برق استخراج رمزارز است.

کد خبر: ۱۲۴۳۹۵
۱۵:۵۷ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

چگونه با سرقت برق برای استخراج رمزارز مقابله می‌شود

دیدارنیوز ـ به نقل از نیوز، شرکت برق ملی مالزی برنامه‌های نظارتی خود را برای توقف سرقت برق استخراج رمزارز‌های دیجیتال افزایش داده است؛ سرقت برق در مالزی مربوط به استخراج بیت‌کوین است که ظاهرا به سرعت افزایش می‌یابد.

سرقت برق در مالزی مشکلی جدی است. بر اساس گزارش منتشر شده در اواخر ژانویه امسال، دولت محلی در فکر ارائه راهکار‌های ممکن برای محدود کردن گسترش سرقت برق است، زیرا در چهار سال گذشته افزایش بیش از ۴۰۰ درصدی را ثبت کرده است.

گزارش شده که سرقت برق منجر به زیان ۵۵۰ میلیون دلاری شده است.

افزایش موارد سرقت برق یک روند نگران‌کننده است، زیرا نه تنها بر صنعت انرژی از نظر ارزش بلکه بر ثبات سیستم تامین برق و ایمنی عمومی نیز تاثیر می‌گذارد.

در سال ۲۰۲۱، مقامات مالزی ۱۳ میلیون دلار تجهیزات استخراج رمزارز را توقیف کردند و به نظر می‌رسد که این کشور در حال آماده شدن برای اجرای اقدامات متقابل بیشتر است.

بزرگترین شرکت برق مالزی تناگا (TNB) ارائه تعرفه ویژه‌ای را برای اپراتور‌های استخراج بیت‌کوین پیشنهاد کرده است. علاوه بر این گفته شده است که کمیسیون انرژی مالزی اپراتور‌های استخراج بیت‌کوین را تحت فشار قرار دهد تا برای تامین برق به منابع قانونی درخواست دهند.

بهارین دین، مدیر عامل این شرکت گفت: مرتکبین غیرمسئول، این کار را به قیمت به خطر انداختن امنیت و قابلیت اطمینان از عرضه برق برای عموم مردم انجام می‌دهند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ارز دیجیتال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی