تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۱۲/۱۷

قیمت بیت کوین امروز ۱۷ اسفندماه با ۲.۳۴ درصد افزایش نرخ به ۳۸،۶۵۸ دلار معادل ۱،۰۱۰،۴۴۲،۸۰۴ تومان رسید.

کد خبر: ۱۲۴۲۹۰
۰۸:۵۷ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

قیمت بیت کوین

دیدارنیوز ـ نوسان بیت کوین در زیر کانال ۴۰ ادامه دارد. امروز ۱۷ اسفندماه قیمت بیت کوین با افزایش ۲.۳۴ درصد به ۳۸،۶۵۸ دلار معادل ۱،۰۱۰،۴۴۲،۸۰۴ تومان رسید.

حدود یک هفته پیش، پس از اینکه قدرت‌های غرب اعلام کردند مستقیماً در جنگ بین روسیه و اوکراین دخالت نمی‌کنند، بیت کوین یک روند صعودی چشمگیر را آغاز کرد که منجر به افزایش ۶۰۰۰ دلاری قیمت آن در عرض چند روز شد.

این اتفاق قیمت بیت کوین را به ۴۵،۰۰۰ دلار و حتی کمی بالاتر از آن رساند. این بالاترین سطح قیمت طی سه هفته گذشته بود. با این حال، خرس‌ها موفق شدند این حرکت را متوقف کرده و مدت کوتاهی بعد، مسیر حرکت بیت کوین را تغییر دهند.

این تلاش خرس‌ها چند روز متوالی کاهش قیمت را در پی داشت که در نهایت بیت کوین را به زیر مارک روانی ۴۰،۰۰۰ دلار کشاند. در ۲۴ ساعت گذشته، این دارایی چند بار تلاش کرد این سطح را به چالش بکشد، اما بی نتیجه ماند.

در نهایت، ریجیکت شدن در این ناحیه، قیمت را به پایین‌ترین سطح هفتگی خود یعنی ۳۷،۵۰۰ دلار رساند. پس از آن، اندکی بهبود رمزارز اول بازار را به حدود ۳۸،۰۰۰ دلار بازگرداند. ارزش بازار بیت کوین اکنون معادل ۷۲۵.۰۵ میلیارد دلار است.

محدوده حمایت ۳۸ هزار دلار یک محدوده مهم برای بیت‌کوین است و قیمت به این ناحیه واکنش نشان می‌دهد، اما کارشناسان عقیده دارند احتمال ریزش تا ۳۵ هزار دلار وجود دارد. حمایت بعدی بیت‌کوین محدوده ۳۵ هزار دلار است و اگر محدوده ۳۸ هزار دلار از دست برود احتمالا بیت‌کوین تا ۳۵ هزار دلار ریزش می‌کند.

این روز‌ها بزرگترین ریسک بازار رمزارز‌ها جنگ نیست بلکه نرخ بهره آمریکا است. طبق اظهار نظر پاول، فدرال رزرو قصد دارد نرخ بهره را در جلسه ۱۵ یا ۱۶ ماه مارس ۰/۲۵ درصد افزایش دهد. افزایش نرخ بهره باعث گریز سرمایه از بازار‌های مالی از جمله کریپتو می‌شود و با افزایش نرخ بهره قطعا قیمت بیت‌کوین ریزش می‌کند.

قیمت بیت کوین

منبع: فرادید
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی