تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

ماجرای انتقال زاهدی به پرسپولیس به کجا رسید؟

ظاهراً باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه تنها ۹ هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده است و در بهترین حالت - جذب فوری این بازیکن - زاهدی تنها می‌تواند در هفت هفته برای پرسپولیس به میدان برود، علاقه چندانی برای خرید کوتاه مدت این بازیکن ندارد.

کد خبر: ۱۲۴۳۳۲
۱۲:۲۷ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

ماجرای انتقال زاهدی به پرسپولیس به کجا رسید؟

دیدارنیوز: در حالی که طی روز‌های گذشته شایعات فراوانی درباره علاقه باشگاه پرسپولیس برای جذب شهاب زاهدی مطرح شده، فعلاً این بازیکن صحبتی با مدیران این باشگاه نداشته است.

فدراسیون جهانی فوتبال به دلیل حمله نظامی روسیه به اوکراین به بازیکنان و مربیانی که در این دو کشور شاغل هستند اجازه داد قراردادشان را تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ به حالت تعلیق دربیاورند و برای ادامه فصل جاری فوتبال راهی باشگاهی دیگر شوند.

پس از اعلام این قانون؛ شایعات فراوانی پیرامون علاقه یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با شهاب زاهدی مطرح شد. این بازیکن که با تیم زوریا لوهانسک اوکراین قرارداد دارد، طبق ابلاغیه جدید فیفا می‌تواند تا پایان فصل جاری به تیم جدیدی بپیوندند، اما شنیده می‌شود هنوز باشگاه پرسپولیس مذاکره‌ای با او نداشته و اقدامی صورت نداده است.

ظاهراً باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه تنها ۹ هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده است و در بهترین حالت - جذب فوری این بازیکن - زاهدی تنها می‌تواند در هفت هفته برای پرسپولیس به میدان برود، علاقه چندانی برای خرید کوتاه مدت این بازیکن ندارد و معتقد است در صورت مذاکره با زاهدی باید حداقل قراردادی یک‌و‌نیم ساله با او امضا شود که این موضوع با توجه به قرارداد این بازیکن با تیم اوکراینی، نشدنی است.

زاهدی پس از شروع حمله روسیه به اوکراین به مجارستان سفر کرده است و باید دید طی روز‌های آینده مدیران باشگاه پرسپولیس پس از مشورت با یحیی گل‌محمدی چه تصمیمی در مورد عقد قرارداد با وی خواهند گرفت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی