تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
انتقاد تند قائم مقام حزب همت به نمایندگان مجلس یازدهم:

آیا مجلس دوازدهم عصاره فضائل ملت خواهد شد؟

سید احمد نبوی دبیرکل سابق و قائم مقام فعلی حزب همدلی مردم تحول‌خواه(همت) در یادداشتی نوشت: از حدود ۲۹۰ نفر نماینده مجلس تنها ۲۲۷ نفر در یکی از جلسات مرتبط با بودجه حضور داشته‌اند و حدود ۶۰ نفر در جلسه به این مهمی غایب بوده‌اند و طنز تلخ موضوع آنجاست که از حاضران در صحن مجلس ۷۰ نفر در رای گیری شرکت نکرده اند، این یعنی چه؟

کد خبر: ۱۲۳۷۸۵
۱۹:۵۱ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰

آیا مجلس دوازدهم عصاره فضائل ملت خواهد شد؟

دیدارنیوز ـ سیداحمد نبوی: مجلس یازدهم در روز‌های پایانی فعالیت کمیسون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ می‌باشد. تاثیر گذاری مجلس بر روند بودجه سال آینده که مستقیما معیشت مردم تحت تاثیر آن خواهد بود را باید در میانه سال آتی مشاهده نمود، اگر تورم و گرانی و فقر و فلاکت افزایش یافت نشان از بی مبالاتی مجلس بوده است، ولی اگر رشدی در زندگی مردم و سبد خرید مردم و پایین آمدن اجاره مسکن رخ داد باید تمام قد از مجلس یازدهم تشکر کرد.

آیا مجلس دوازدهم عصاره فضائل ملت خواهد شد؟

عکس بالا که از کامپیوتر مجلس گرفته شده است خیلی جای امیدواری باقی نمی‌گذارد، چرا که از حدود ۲۹۰ نفر نماینده مجلس تنها ۲۲۷ نفر در یکی از جلسات مرتبط با بودجه حضور داشته اند و حدود ۶۰ نفر در جلسه به این مهمی غایب بوده اند و طنز تلخ موضوع آنجاست که از حاضران در صحن مجلس ۷۰ نفر در رای گیری شرکت نکرده اند، این یعنی چه؟ یا خواب هستید یا با گوشی خود بازی می‌کنید یا با یکدیگر در گوشه‌ای از صحن گعده می‌کنید یا .. آخه معنی ندارد مجلسی که هر روزش ده‌ها میلیارد تومان هزینه دارد و بخش بزرگی از این هزینه‌ها از مالیاتی است که از موکلین شما دریافت می‌شود این همه بی تعهد باشید.

واقعا خودتان را هم برای دوره بعد مجلس کاندیدا می‌کنید؟

آیا باور می‌کنید که باز هم با حداقل رای امکان حضور در مجلس دوره بعد را داشته باشید؟

آنچه که ما رصد می‌کنیم کاملا خلاف این را نشان می‌دهد.اما هنوز دو سال از مجلس باقی مانده است و هزاران کار بر زمین مانده و مطالبات انباشته این ملت پیش روی شماست که شاید بتوانید جبران مافات نمایید.

شما نمایندگان مردم و در کل مجلس شورای اسلامی یکی از موثرترین عوامل اجرایی شدن یا نشدن این سخن مقام معظم رهبری هستید که دیروز و در عید مبعث فرمودند: مردم مهمترین پشتوانه دولت‌ها هستند و عامل اصلی استقلال کشور‌ها مردم هستند.

شما نمایندگان مردم ایران با عملکرد خود می‌توانید رای نمایندگان ۱۱ درصدی و حتی نماینده ۲ درصدی این مجلس را افزایش دهید و می‌توانید با کوتاهی و مماشات خود مانند عکس بالا این رای را کاهش دهید، کمک به دولت در نقاط قوتش تکلیف شماست و حذف عناصر ضعیف دولت مانند وزرای تعاون و اقتصاد و صمت وظیفه شماست و مردم به دقت عملکرد شما را نظاره می‌کنند.

فرصت زیادی برای اعتماد سازی و رضایتمندی مردمی که پشتوانه دولت و عامل اصلی استقلال کشور هستند باقی نمانده است.

اما سخنی با نمایندگان فعال و وکلای راستین ملت که در مجلس یازدهم ئمتاسفانه کم هستند:

دوستان گرامی به همکاران بی مبالات خود تّشّر بزنید و اجازه ندهید ارزش‌های والا و اخلاقی یک ملت بزرگ و آرمان‌های شهدای این آب و خاک دستمایه بی عرضگی برخی از آنان قرار گیرد.

حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) آمادگی دارد؛ که در بیش از یکصد شهر مسئولین و اعضای حزب خود را بصورت مشاورانی رایگان برای انتقال مطالبات مردم در اختیار نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی قرار دهد.

انشاءالله که شما نمایندگان دوره یازدهم تاریخ ساز شده و رضایتمندی مردم را با حضور علاقمندانه ایشان در پای صندوق‌های رای دوره بعد به منصه ظهور برسانید.

*قائم مقام دبیر کل حزب همت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی