تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ واکنش علی‌اف و اتحادیه اروپا/ دستور نخست‌وزیر عراق برای کمک به ایران
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ واکنش علی‌اف و اتحادیه اروپا/ دستور نخست‌وزیر عراق برای کمک به ایران

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

پلیس: سال آینده نقل و انتقال خودرو آنلاین می‌شود

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از سال ۱۴۰۱ نقل و انتقال وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتور سیکلت به صورت برخط مالکیت انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۲۳۵۶۰
۱۳:۳۳ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰

پلیس سال آینده نقل و انتقال خودرو آنلاین می‌شود

دیدارنیوز ـ سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از سال ۹۹ تلاش بر این شد که حداقل توقیف خودرو انجام شود و خودرو‌ها ۹۷ درصد و موتور سیکلت‌ها ۷۰ درصد ترخیص شدند و از امروز ۹ اسفند ماه تا ۲۹ اسفند ماه ترخیص موتور سیکلت‌ها و خودرو‌ها با شرایط ویژه انجام می‌شود. تمام جرایم به صورت قسط بندی بدون هیچ پیش پرداختی و به میزان توان پرداخت مالک انجام می‌شود. هزینه‌های پارکینگ که متعلق به بخش خصوصی است هم به حداقل رسیده است. مالکین می‌توانند به ۱۲۰۰ دفتر پلیس +۱۰ و نرم افزار پلیس من مراجعه کنند.

به گفته سردار هادیانفر در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی یک پیشنهاد برای ساز و کار جدید نقل و انتقال مطرح شد که امروز در صحن علنی مجلس با بیشترین رای تصویب شد، بر این اساس نقل و انتقال وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتور سیکلت به صورت برخط مالکیت انجام می‌شود و فقط مالکین وسایل نقلیه برای احراز هویت، اصالت وسیله و تعویض پلاک به مراکز مراجعه خواهند کرد و در سال ۱۴۰۱ این اتفاق خواهد افتاد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی