تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اعتراض لهستانی‌ها به جنگ: با روسیه بازی نمی‌کنیم

فدراسیون فوتبال لهستان اعلام کرده که حاضر نیست در دیدار‌های پلی آف جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر روسیه قرار بگیرد و دلیل این تصمیم اعتراض به حمله نظامی این کشور به اوکراین است.

کد خبر: ۱۲۳۲۸۴
۱۴:۱۰ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰

اعتراض لهستانی‌ها به مسکو: با روسیه بازی نمی‌کنیم

دیدارنیوز: فدراسیون فوتبال لهستان اعلام کرده که حاضر نیست در پلی آف جام جهانی برابر روسیه به میدان برود.

حمله نظامی روسیه به اوکراین واکنش‌های بسیاری را از سوی جامعه فوتبال اروپا به همراه داشته است.

در تازه‌ترین اقدام، فدراسیون فوتبال لهستان اعلام کرده که حاضر نیست در دیدار‌های پلی آف جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر روسیه قرار بگیرد و دلیل این تصمیم اعتراض به حمله نظامی این کشور به اوکراین است.

این دو تیم باید در تاریخ ۲۴ مارس در دیدار اول مرحله پلی‌آف به مصاف هم بروند و برنده این بازی باید با برنده بازی سوئد و چک روبرو شود.

قرار بود این دیدار در شهر مسکو برگزار شود، اما یوفا روز گذشته اعلام کرد که دیدار‌های تیم‌های ملی اوکراین و روسیه در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد.

اعتراض لهستانی‌ها به مسکو: با روسیه بازی نمی‌کنیم

سزاری کولسا، رییس فدراسیون فوتبال لهستان، در صفحه توییترش نوشت: «دیگر صحبت بس است، زمان عمل فرا رسیده! به دلیل حمله روسیه به اوکراین، تیم ملی لهستان حاضر به برگزاری دیدار پلی آف برابر تیم ملی این کشور نیست. این تنها تصمیم درست است. ما در حال مذاکره با فدراسیون‌های فوتبال سوئد و جمهوری چک هستیم تا تصمیم مشترکی را به فیفا اعلام کنیم.»

روبرت لواندوفسکی، ستاره تیم ملی لهستان، نیز با انتشار توییتی از این تصمیم حمایت کرد و نوشت: «این تصمیم درست است! من نمی‌توانم بازی برابر تیم ملی روسیه در شرایطی را تصور کنم که حمله نظامی به اوکراین ادامه دارد. فوتبال و هواداران روسیه مسئول این اتفاق نیستند، اما ما نمی‌توانیم وانمود کنیم که اتفاقی رخ نداده است.»

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی