تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

پست اصلی خرید احتمالی پرسپولیس «مهاجم» نیست!

شرزود تمیروف ۲۳ ساله که در پست وینگر چپ به طور تخصصی بازی می‌کند، توانایی بازی در پست وینگر راست و مهاجم تارگت را دارد و آخرین بار در تیم پاختاکور عضویت داشت.

کد خبر: ۱۲۳۱۶۹
۲۰:۰۶ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۰

پست اصلی خرید احتمالی پرسپولیس «مهاجم» نیست!

دیدارنیوز: یحیی گل محمدی بعد از مدت‌ها مهاجم مدنظر خودش را پیدا کرد، اما پست اصلی این بازیکن نوک حمله نیست.

بعد از مدت‌ها کش و قوس و منتفی شدن جذب گزینه‌های مختلف، امروز شرزود تمیروف ۲۳ ساله، مهاجم ۱۸۵ سانتی متری مد نظر پرسپولیس وارد تهران شد. او که در پست وینگر چپ به طور تخصصی بازی می‌کند، توانایی بازی در پست وینگر راست و مهاجم تارگت را دارد و آخرین بار در تیم پاختاکور عضویت داشت.

گفتنی است تمیروف از آمار گلزنی نسبتاً خوبی برخوردار است و در ۴۹ بازی رسمی در لیگ ازبکستان موفق به ثبت رکورد ۱۰ گل و ۴ پاس گل شده است.

شماره ۹ سابق تیم پاختاکور که برای پیوستن به پرسپولیس از دوست خود یعنی عزیزبک امانوف بازیکن ازبک استقلال مشورت گرفته، اگر موفق به جلب نظر کادر فنی پرسپولیس در تمرینات شود، به این تیم ملحق خواهد شد.

لازم به ذکر است این بازیکن قرار است بعد از ۳ جلسه تمرین با پرسپولیس و البته پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی قراردادش را با این تیم امضا کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی